Guest airliner pilot

Airsimmer A320

25 viestiä aiheessa

Ei kyllä moista tapahdu ihan äkkiä, FS9-versioissakin niin paljon tehtävää  :-\

Itellä on kanssa mennyt usko kokonaan tohon AirSimmerin projektiin. Ite kaipailisin niitä A340 sarjalaisia FSXlle mutta menee vähintään 15v ennen kuin sieltä mitään isoja busseja äksälle pukkaa ulos... :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko tietoa koska Airsimmerin A320Basic Edition julkaistaan Fsx?? ???

Ei koskaan!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko tietoa koska Airsimmerin A320Basic Edition julkaistaan Fsx?? ???

Airsimmersin sivujen yleisilmeestä voisi päätellä ja että uusimmat uutiset ovat "December 29, 2009"että sellaista ei ikinä edes tule.

Itse luulen, että projektia ei enää edes ole todellisuus olemassa vaan nuo sivut jätetty kulissiksi pystyyn.

Aerosoftin Airbus tulee varmaan ennen kesää, mutta ilmeisesti liian kevyt HC-miehille, mutta onhan heidän forumeilla ollut jotain puhetta 'Advanced' versiosta.

Ehkä sellainen voisi tulla ennen joulua? Itse en näen, että Airbussin suhteen juuri muutakaan toivoa kuin tuo Aerosoft.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Selasin tuossa äsken FlightStoren mainoslehteä . . . siellä on 11 erilaista boxia kaupan jossa lukee päällä Airbus. Onko ne kaikki huonoja?

:-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Airsimmersin sivujen yleisilmeestä voisi päätellä ja että uusimmat uutiset ovat "December 29, 2009"että sellaista ei ikinä edes tule.

Itse luulen, että projektia ei enää edes ole todellisuus olemassa vaan nuo sivut jätetty kulissiksi pystyyn.

Aerosoftin Airbus tulee varmaan ennen kesää, mutta ilmeisesti liian kevyt HC-miehille, mutta onhan heidän forumeilla ollut jotain puhetta 'Advanced' versiosta.

Ehkä sellainen voisi tulla ennen joulua? Itse en näen, että Airbussin suhteen juuri muutakaan toivoa kuin tuo Aerosoft.

Oi kunpa, kunpa tietäisit totuuden.. kun se vihdoin tulee ulos, saanpa (jälleen) nauraa uhoamisillesi... vinkki: katso AS-foorumeita parin viikon päästä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oi kunpa, kunpa tietäisit totuuden.. kun se vihdoin tulee ulos, saanpa (jälleen) nauraa uhoamisillesi... vinkki: katso AS-foorumeita parin viikon päästä...

Vinkki: lue vähän tarkemmin ja totea, että sieltä ei ole tulossa vielä mitään ulos kahden viikon päästä... Eikä edes kuukauden... Ja tuskin edes vuoden.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin en tarkoitakaan, että ulos tulisi, mutta suosittelen herroja silti seuraamaan keskustelua...

Niin, he alottavat uudestaan rakentamaan osaa systeemeistään. Siis lähes nollapisteestä, koska ymmärsivät, että nykyisellä tekniikallaan he eivät pitkälle pääse. Ja tämän ymmärtämiseen meni vuosi? Oletan siis, että ei ole ihan nurkan takana vielä julkaisu. Joten tuo Tommin kommentti oli ihan paikallaan kyllä... ainakin viimeisen puolen vuoden osalta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toki, mutta saman asian olisi myös voinut ilmaista hieman tarkemmin, niin, että kommentti kohdistuisi juuri tuohon, mitä kuvasit...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Selasin tuossa äsken FlightStoren mainoslehteä . . . siellä on 11 erilaista boxia kaupan jossa lukee päällä Airbus. Onko ne kaikki huonoja?

:-\

Minkä valmistajan ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Just Flight, Abacus, Aerosoft, Wilco.

Abacus on täys p*ska  :thmbdn:,wilcosta on aika ristiriitast tietoo ;D,Aerosoftin pikkudösät kuulemma tulee olemaan hyviä ja itelläni on noi just flightin bussit ja ihan hyviä on :thmbup:

Ps. minun mielestä just flight vaan pakkaa noi lisäosat ja myy vähän kalliimalla ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Wilco on jokseenkin mukiinmenevä. Koneista löytyy pikkuvikoja (Airbus Vol 1 löytyy vähän isompiakin vikoja) mutta kyllä niillä lentää voi :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Abacus nyt ei ainakaan. Koneet tasoa default, paitsi että vähän huonompia...

MITÄ!!! Minulla on Abacus A380 ja se on niin huippu, ettei edes tosikaan ole tämä juttu :o

Ulkomalli on niin hieno, että sitä voisi katsella monta viikkoa. Sisältä se on myös äärettömän upea monine mittareineen.

Ostin sen eräältä foorumilaiselta ja luulen, että hän katuu syvästi sen myyntiä. Kyllähän Abacuksen laatu vaihtelee melko paljon eri koneiden kesken mutta pääosin päihittävät kyllä simun default koneet.

:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Default koneiden kanssa samalla viivalla ovat. Tsydeemit on napattu suoraan defu koneista. Katsokaapa esimerkiksi A380 Virtual Cockpitiä. PFD, ND ja EICAS ovat suoraan defu 747 otettuja. FMS puuttuu kokonaan. Autopilotin kytkimet ovat täysin Boeing tyyppiset (ja vielä kahteen kertaan sielä), radiopaneeli suoraan defu 737 otettu, telinevipukin näkyy kahteen kertaan tuola olevan jne...  Myöskin Abacukselta on näköjään mennyt 2D ja 3D ohjaamot sekaisin. 3D ohjaamossa mittaritaulu on vain suora "seinä" johon on läntätty mittarit ja nappulat päälle. Koko hoito on siis täysin 2D... Mitä ulkomodeliin tulee, niin onhan se ihan katsottava. Suunnilleen samalla tasolla siinä kuin Wilcon A380. Wilco vaan veisi tässä kyllä ylivertaisen voiton koska siinä tsydeemit on edes yritetty tehdä Airbusin kaltaisiksi. Kohtuullisella menestyksellä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
´

Mielellään olisin väärässä, mutta minulla on ainakin mennyt jo usko mitä siellä forumeilla lukee. Pari kuukautta sitten lupailivat että tulee uusi service pack FS9een, mutta eipä ole vieläkään tainut tulla?

Ne kirjoitukset siellä ja todellisuus eivät ole tähän mennessä juuri missään korreloineet, joten ihan helposti en usko jatkossakaan niiden kulkevan käsi kädessä. Epäilen että sullakaan ei ole mitään sisäpiirin tietoa sillä mikäli olisi tuskin pystyisit siitä kertomaan julkisesti. Mulla ei mitään varsinaisesti Airsimmersia vastaan ole ja haluaisin kunnon Airbussin, mutta samalla sanon, että kovinkaan realistista sitä ei ole odottaa nopeasti ainakaan Airsimmeriltä tulevan. Airsimmersin forumein puffeihin en usko ennen kuin jotain konkreettista näkyy muallakin kuin jossakin forum-postauksissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Wilco on jokseenkin mukiinmenevä. Koneista löytyy pikkuvikoja (Airbus Vol 1 löytyy vähän isompiakin vikoja) mutta kyllä niillä lentää voi :)

Wilcon Vol.1:seen ja 2:seen on molempiin olemassa erinäisiä modauksia millä saa parannettua eri osa-alueita aikatavalla. Osa on ilmaisia (vc-tekstuurit/äänet), sitten taas esim. Eric Marcianon tekemä modi maksullinen mutta parantaa kumpaakin lisäosaa aika tavalla ja korjaa joitain bugejakin  :thmbup:

Tällä hetkellä Wilco vaan on se "paras" mallinnus Airbussista vaikka siinä bugejakin vakiona on. Kuten sanoit niillä voi lentää kuitenkin  ;D

Tämä siis niin kauan kunnes Airsimmer saa ulos sellaisen version joka toimii kaikinpuolin.    

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään