Guest Ilves

Porilaisten marssia.

6 viestiä aiheessa

Niin, että!

Olen tässä pikkuhiljaa kasaillut taas tota rakkaan synnyinmaani simumaailmaa ja onnistunutkin jo melko pitkälle.

Kuitenkin tuo Pori tuntuu olevan nyt mulle jostakin kitkerä, eikä anna mulle sitä lentokentän asematasoa. Ei vaikka kuinka olen koettanut.

Kentän ympäristö on mitä hienoin, monine rakennuksineen ja muutenkin, mutta itse asemataso on aina vain sama default.

Kuinka se pitäisi oikein sinne asentaa?

Mulla on se ollut aijemmin ja silloin ei muistaakseni ollut minkäänlaisia vaikeuksia.

Nyt kun imuroin sen, niin sen nimeksi tulee pori1, sitten on vielä pori21,. Kokeilin jopa semmoista, että laitoin kaikki porit ja sen autogen fix for pori, siihen pori mappiin. Siellä ne kyllä näkyvät olevan, mutta eivät kuitenkaan toimi simussa.

Kuinkas näiden uppdaterausten kanssa pitäisi menetellä?

Nehän voi erikseen imuroida, mutta mitä niille sitten tehdään?

Tungetaanko ne siihen k.o. ad on mapin sisään?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niin!

Teinpä työtä käskettyä ja laitoin ne kaikki Porin filet samaan mappiin, nimeltä Pori. Aivan niinkuin neuvoit.

Laitoin nyt tämän uuden Porimapin sinne scenerylistalle ja otin sen sitten sieltä sille simun vastaavalle.

Tuloksena oli aivan sama tilanne, mitä aijemminkin. Siis default.

Siellä Pori1 mapissa oli semmoinen exe file, joka ei seurannut sitä mapin siirtoa. Avasin kuitenkin sen Pori1 mapin, joka oli vielä pöydällä ja se exe oli siellä.

Painoin sitä starttiohjelmaa ja se asensi Porin sen Suomi mapin YLÄPUOLELLE, eikä sinne toisten joukkoon, nyt kun uusasensin Poria siihen simun listalle, tiesin, että sitä ei löydykään siitä Suomi mapista, vaan aivan sen ulkopuolelta. Laitoin sen siihen simun listalle ja kas, nyt oli Pori aidomman näköinen.

No kaikkia sitä saa opiskella tämän simun puitteissa, kun mikään ei pysy entisissä systemeissä.

Mulla olis vielä muutakin kysyttävää. Nimittäin.

Mulla on kaksi datalevyä. Hankittu jo joitakin vuosia sitten. Ihan täkäläisen kaupan hyllyltä. Ne ovat:

Scandinavian Airports 1 ja 2.

Siinä ykkösessä ei kai ole mitään sen kummempia, mutta siinä kakkosessa on sekä Vantaa, että Malmi. Enkä viitsisi hukata näitä poikien vaivalla väsäämiä actuellimpia Vantaata ja Malmia laittamalla tämän levyn vastaavia ja pilaamalla hienoja kotimaisia teoksia.

Miten menetellä, että kaikki muut menisivet sisään, paitsi nämä sen levyn Malmi ja Vantaa jäisivät pois ja nykyiset Vantaa ja Malmi silti säilyisivät?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siirrät Scenery Libraryssa Vantaan ja Malmin ylemmäs kuin Scandinavian Airports:in.

Kiitoxia!

Minäpä tässä kokeilen antamaasi trixiä, kunhan tässä joudan.

Jos kaikki onnistuu, niin mun 2004ni onkin sitten oikeastaan valmis.

Maailman muita maisemia imuroin sitten, kun vuosi on kulunut tämän hp:n ostosta ja takuu loppunut. Sen jälkeen voin hankkia sen Hiltusen Tonin suositteleman terävemmän grafic kortin ja ottaa ton mun FSXni käyttöön.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jajamen!

Nyt olen kokeillut tätä konstia ja vaikuttaa toimivalta. Ainakin tänään.

Olen vaihdellut tämäntästä näitä maisemia ja tuntuu toimivan.

Oikeastaan ainoa häiritsevä tekijä on noi valkoset laatikot (Folloy me kulkuneuvot) tuolla Arlandan kentällä. Mutta jos antaa niiden mennä ja tulla omia aikojaan, niin kyllä se siitä.

Kiitoxet vaan vinkistäsi Arttu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään