Guest Windman

Mukavia pöristely kenttiä FSX:n?

4 viestiä aiheessa

Pääsipäs tapahtumaan näin, että simukärpänen puraisi jälleen ja tuli hankittua FSX ja useita lisäosia kuten mm. A2A Accusim Piper Cub ja useita Carenadon koneita jne. Olen katsonut screenshoteista, että simuilijoilla täällä on erittäin mukavan näkösiä sceneryitä käytössä FSXssä. Kysymys kuuluukin, että olisiko kellään ehdottaa mukavia maksullisia tai ilmaisia pienkone ja puskalentely kenttiä ja maisemia? Mielellään Pohjois-Amerikasta, mutta muutkin toki käy. Hakusessa olisi nimenomaan hieman pienemmän luokan kenttiä. Olen yrittänyt Simmarketista katsella mukavia paketteja, mutta niistä on suorastaan runsauden pula eikä viitsisi ihan ilman tietoa mitään mennä ostamaan. Kiitoksia jo näin etukäteen :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pääsipäs tapahtumaan näin, että simukärpänen puraisi jälleen ja tuli hankittua FSX ja useita lisäosia kuten mm. A2A Accusim Piper Cub ja useita Carenadon koneita jne. Olen katsonut screenshoteista, että simuilijoilla täällä on erittäin mukavan näkösiä sceneryitä käytössä FSXssä. Kysymys kuuluukin, että olisiko kellään ehdottaa mukavia maksullisia tai ilmaisia pienkone ja puskalentely kenttiä ja maisemia? Mielellään Pohjois-Amerikasta, mutta muutkin toki käy. Hakusessa olisi nimenomaan hieman pienemmän luokan kenttiä. Olen yrittänyt Simmarketista katsella mukavia paketteja, mutta niistä on suorastaan runsauden pula eikä viitsisi ihan ilman tietoa mitään mennä ostamaan. Kiitoksia jo näin etukäteen :)

Orbx PNW. Sis. mm. n. 400 paranneltua korpikenttää...

Ja tässä ennen kuin kysyt... :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitoksia vinkistä! Tuli hankittua tuo scenery ja siihen saatavat kentät ja kyllä nyt kelpaa lennellä. Aivan upean näköset maisemat ja tunnelma varsinkin Real Environment X:n kera. Tulee mieleen Flight Unlimited 3 vuosien takaa :)

Ja ei, tuon Orbx PNW:n kanssa ei täydy olla asennettuna mitään muuta sceneryä, että toimii oikein. Mutta suosittelen kyllä ostamaan samalla tuohon maisemaan kuuluvat saman porukan tekemät Darrington Municipal (1s2) ja Stark's Twin Oaks (7s3) kentät. Erittäin hienoja ja mukavia "kotikenttiä" tuohon sceneryyn. Tuo maisema yhteensopii myös erittäin hyvin REX:n (http://www.realenvironmentxtreme.com/) kanssa, minkä käyttäminen on suositeltavaa jos tietokoneessa vain riittää tehoja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään