Guest oneworld

Suomi edelleen lumen peitossa ?

15 viestiä aiheessa

Moikka!

Eilen simuilin taas FS9:llä, ja kauhistukseksi huomasin että lähes koko Suomi on vielä lumen peitossa lukuunottamatta ihan eteläistä aluetta (Hanko & saaret ym.) EFHK:kin oli vielä lumenpeitossa, vaikka oli +26  8)

Mikäs ois probleemana ?

Kiitos etukätteen !  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka!

Eilen simuilin taas FS9:llä, ja kauhistukseksi huomasin että lähes koko Suomi on vielä lumen peitossa lukuunottamatta ihan eteläistä aluetta (Hanko & saaret ym.) EFHK:kin oli vielä lumenpeitossa, vaikka oli +26  8)

Mikäs ois probleemana ?

Kiitos etukätteen !  :thmbup:

Yksinkertaisesti sanottuna Microsoft on se probleema.

Microsoftilla kun ei ole hajuakaan missä välin esim suomen seuduilta lumi häviää, FSX:lle on korjattu tämä ongelma mutta FISD toimesta.

En nyt muista tarkkaan pystyikö tuota rajaa muuttaa FS9:ssä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

FSX:ssä on edelleen ongelmana tuo illan hämärtyminen. FSX:ssä tulee pimeä paljon aikaisemmin mitä oikeasti kun käyttää samaa päivää ja kellonaikaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yksinkertaisesti sanottuna Microsoft on se probleema.

Microsoftilla kun ei ole hajuakaan missä välin esim suomen seuduilta lumi häviää, FSX:lle on korjattu tämä ongelma mutta FISD toimesta.

En nyt muista tarkkaan pystyikö tuota rajaa muuttaa FS9:ssä.

Miksi FISD ei korjaa FS 2004:een kesän tuloa? Tekisin jos osaisin.

yES :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksi FISD ei korjaa FS 2004:een kesän tuloa? Tekisin jos osaisin.

yES :D

Mutta miksi FISD:n sen pitäisi tehdä. Eikös se olisi ennemmin Microsoftin heiniä korjata omia ongelmiaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

muuta päivämäärää kalenterissa niin on probleema poissa

Päivämäärän muuttaminen kalenterissa poistaa toki ongelman, mutta synnyttää toisen: ainakaan itse en halua lentää eri päivämäärällä kuin mitä oikeasti on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Päivämäärän muuttaminen kalenterissa poistaa toki ongelman, mutta synnyttää toisen: ainakaan itse en halua lentää eri päivämäärällä kuin mitä oikeasti on.

Sitten pitää elää ongelman kanssa, jos ei pysty simun päivämäärästä tinkimään.

Ilkka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaikuttaako päivämäärä simussa mihinkään muuhun kuin säätilan arpomiseen? Miten rutossa et voi lentää vaikka päivämäärä olisikin joku muu kuin meneillään oleva?  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaikuttaako päivämäärä simussa mihinkään muuhun kuin säätilan arpomiseen?

Eihän se vaikuta edes siihen. Ainoastaan auringon ja kuun nousu- ja laskuaikoihin, kuun vaiheisiin, tähtitaivaan asentoon, taivastekstuureihin jne. Ei siis mihinkään, millä on oikeasti jotain merkitystä... :P Niin, ja tietenkin niihin maatekstuureihin...

Oskari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nooh, simu vaihto maasceneryä asteen vihreämmäksi joten ongelma on nyt poissa päiväjärjestyksestä !  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No sillä lailla pojat!

Minä käytän tota samaa trixiä Pepen kanssa.

Olen jo kauan aikaa ajellut tällä 20/5 pv:n aikataululla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En nyt löytänyt haulla mitään, mutta aiemmin "joku" neuvoi vaihtamaan kevät/kesä textuurien nimet keskenään siten, että simu ottaa kesätextuurit käyttöön keväällä. Nimeä siis vaihdettaisiin silloin, kun maa alkaa oikeasti vihertämään. En tosin viitsinyt tähän itse ryhtyä (laiska). Virtual Finnairilla tämä ongelma on akuutti, koska päivämäärä tulee asettaa lentolistan mukaisesti.

Jos joku muistaisi tiedostojen nimet? Niin eikun uudelleen nimeämään, ja päivämäärä säilyisi "oikeana" ;D

Nimim: Kyllä se kesä vielä tulee VF:lläkin!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En nyt löytänyt haulla mitään, mutta aiemmin "joku" neuvoi vaihtamaan kevät/kesä textuurien nimet keskenään siten, että simu ottaa kesätextuurit käyttöön keväällä. Nimeä siis vaihdettaisiin silloin, kun maa alkaa oikeasti vihertämään. En tosin viitsinyt tähän itse ryhtyä (laiska). Virtual Finnairilla tämä ongelma on akuutti, koska päivämäärä tulee asettaa lentolistan mukaisesti.

Jos joku muistaisi tiedostojen nimet? Niin eikun uudelleen nimeämään, ja päivämäärä säilyisi "oikeana" ;D

Nimim: Kyllä se kesä vielä tulee VF:lläkin!

Eiköhän se riitä kun kaikki SP lopulliset vaihtaa SU ja jos talvitekstuurit haluaa samalla tapaa vaihtaa niin WI ja HW nimellä löytyy ne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään