Guest macklin

PMDG B737NG v.600-700 FS9?

3 viestiä aiheessa

Moro!

En ole ostanut kuin muutaman maksullisen koneen mutta nyt olen alkanut miettimään tätä "vanhaa" PMDG B737NG FS9:lle.  En ole kovinkaan innostunut nysväämään nappuloiden ja käynnistys proseduurien kanssa vaan lentäminen ja lennon suunnittelu on tärkeintä.  VC:stä en pidä vaan 2D-paneeli on poikaa mutta ilmeisesti VC:tä ei saa pois? Tässä muutama kysymys sillä on nyt viitsisi heittää euroja hukkaan.

- Onko hirveän vaikea käyttää astiekolla 1-10 jos default B737 on 3 ja TU154M on 10?

- FMC käyttääkö NAVDatan AIRAC:ja ja onko käyttö monimutkaista?

- Oletteko törmännyt BBJ ja Rahti textureihin eli olisko saatavilla (lennän yleensä bissnes ja rahtilentoja onlinessa)?

Jos jollain on jäänyt kyseinen kone laatikon pohjalle olisin kiinnostunut.

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita tiedän että kone on kovasti kehuttu mutta niin on tämä Opensky:n B737-700 jolla lennän tällä hetkellä.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

En ole ostanut kuin muutaman maksullisen koneen mutta nyt olen alkanut miettimään tätä "vanhaa" PMDG B737NG FS9:lle.  En ole kovinkaan innostunut nysväämään nappuloiden ja käynnistys proseduurien kanssa vaan lentäminen ja lennon suunnittelu on tärkeintä.  VC:stä en pidä vaan 2D-paneeli on poikaa mutta ilmeisesti VC:tä ei saa pois? Tässä muutama kysymys sillä on nyt viitsisi heittää euroja hukkaan.

- Onko hirveän vaikea käyttää astiekolla 1-10 jos default B737 on 3 ja TU154M on 10?

- FMC käyttääkö NAVDatan AIRAC:ja ja onko käyttö monimutkaista?

- Oletteko törmännyt BBJ ja Rahti textureihin eli olisko saatavilla (lennän yleensä bissnes ja rahtilentoja onlinessa)?

Jos jollain on jäänyt kyseinen kone laatikon pohjalle olisin kiinnostunut.

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita tiedän että kone on kovasti kehuttu mutta niin on tämä Opensky:n B737-700 jolla lennän tällä hetkellä.

jukka

Moi,

VC:n saa koneesta pois. Uusin versio PMDG:ltä (NGX) on tulossa tässä vuoden aikana, ja se tulee varmasti olemaan paljon kovempi laite kun tämä. Mutta kyllä myös tätä vanhempaa lentää ihan mielellään.

Lentäminenhän tällä ei ole sen vaikeampaa kuin esim. muillakaan Boeingeilla tai Airbusseilla. Mielestäni defaultputen voi suoraan asettaa asteelle 1, ja jos Tupolev olisi 10 niin tämä olisi varmaan 7.

Kone käyttää maksullisia AIRACeja ja niiden käyttö ei ole sen monimutkaisempaa kun vain asentaa ne asennusohjelmalla, ja ne menevät suoraan simuun.

Joitain BBJ paintteja on olemassa (mm. Privatair).

Minulla löytyy levyversio -600/700 mallista, pistä privaa jos kiinnostaa.  ;)

Aleksi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No yleensäkin tämän koneen lentokuntoon saattaminen on aika helppoa, käynnistys proseduurit yms. järjestelmät on melko iisejä. Ja ainakin tuon 800/900 laatikkoversion mukana tuli aika hyvä tutorial-lento, jota itse lentelin muutaman kerran ja opin käyttämään konetta melko tyydyttävästi ihan pelkästä ulkomuistista (lue. perille päästään ehjänä, ilman mitään varoitusviestejä). Paketin mukana tuli munsta aina kolme eri modelia per. tyyppi, eli ilman vc:tä, vc:llä ja vc:llä/matkustamolla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään