Guest PilottiLM

FISD EFHK 1.61 FSX patch

12 viestiä aiheessa

En löytänyt mitään mihin tämän voisi laittaa, joten tein oman aiheen. Eli asensin tuon EFHK 1.61 version FSX:ään, mutta en löydä sitä FSX päivitystä mistään. Voisiko joku antaa linkin?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Enpä ole koskaan näitä asennellut ja nyt meinasin kokeilla, tulos oli että rakennuksia ei näy ja kiitoradat on ihan mustia. ;D

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ota koneiden varjot pois päältä, niin alkaa näkymään.

 

Kuinkahan MS:lta on jäänyt tuollainen bugi ohjelmaan, vai vievätkö ne varjot niin paljon frameja, että samaan aikaan ei voi näyttää AI-koneita? Ai jai jai...

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kuinkahan MS:lta on jäänyt tuollainen bugi ohjelmaan, vai vievätkö ne varjot niin paljon frameja, että samaan aikaan ei voi näyttää AI-koneita? Ai jai jai...

 

 

Tai sitten se vaan perustuu tuohon FSX uuteen tekniikkaan.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tai sitten se vaan perustuu tuohon FSX uuteen tekniikkaan.

 

Eikös se siinä tapauksessa ole ohjelmointivirhe eli bugi? Eihän luonnossakaan liikenne kentiltä häviä, vaikka aurinko loisi koneista varjoja.  ;D

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Eikös se siinä tapauksessa ole ohjelmointivirhe eli bugi? Eihän luonnossakaan liikenne kentiltä häviä, vaikka aurinko loisi koneista varjoja.  ;D

 

 

Se varsin riippuu miltä kantilta sitä katsoo. Jos modelien ominaisuudet on muuttuneet ja lisuritekijät ovat uusia tekniikkoja käyttänyt joita SDK mukana on tullut, niin ne ei sovellu enää FS9 ympäristöön.

Kyllä esim UT2 modelit näkyy kun varjot on käytössä, tämä ongelma on siis edellisillä simuversioiden lisureilla ja nimen omaan AI lisurilla. Eihän tietyt Gaugetkaan enää toimi FSX:ssä ja sekään ei ole bugi vaan nykyaikaa, miksi siis sortua FS98 aikaisia gaugeja koneissa pitämään kun uudemmat ominaisuudet tuo paremmat ja vähemmän FPS syövät mahdollisuudet gauge mittareiden toteuttamiseen. Joten en usko että se olisi tuo varjo "ongelma" mikään bugi.

 

Monien FS9 aikaisten lisureiden kohdalla olen huomannut ongelmia, esim alpha kanavan käyttö potkureissa on esim muuttunut FSX:ssä, joten sekään ei enää toimi, ja senkin toimimattomuuden uskon siksi että ajassa mennään etiä päin. Tuo potkureiden käynnissäoloaikana oleva läpinäkymättömyys on toteutettu jo siinä vaiheessa kun on konetta mallinnettu, sitä ei ole sen kummemmin jälkeen päin millään dxtbmp:llä toteutettu, vaan se polygon alue on määritetty esim 3dMax:lla tai Gmax:lla läpinäkymättömäksi. Se ei siis ole bugi vaan ominaisuus, jota ei luultavammin toteutettu samalla kaavalla esim FS2004 aikana.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Se varsin riippuu miltä kantilta sitä katsoo. Jos modelien ominaisuudet on muuttuneet ja lisuritekijät ovat uusia tekniikkoja käyttänyt joita SDK mukana on tullut, niin ne ei sovellu enää FS9 ympäristöön.

Kyllä esim UT2 modelit näkyy kun varjot on käytössä, tämä ongelma on siis edellisillä simuversioiden lisureilla ja nimen omaan AI lisurilla. Eihän tietyt Gaugetkaan enää toimi FSX:ssä ja sekään ei ole bugi vaan nykyaikaa, miksi siis sortua FS98

...

 

Ahaa! Se koskee siis vain joitakin FS2004-lisäosia. No, mistäpä minä tietäisin, kun en omista vielä FSX:ää.

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään