Guest Ilves

Vinkalla lentelyä

7 viestiä aiheessa

Vinkalla lentelyä!

Voihan nyt puan kutrit. Kiusaaja, kiusaajan koti ja sukupuolielimet! (Sensuripehmennettyjä "fräckisar")

Aina pitäis olla toi Prt Scrip mappi ladattuna.

Nytkin olisitte saaneet todisteen siitä kuinka vinkasta saa konepellin auki vaikka finalissa kesken laskeutumista.

Kuinka se toimii, ei ole aavistustakan.

Ollessani jo kiitoradalla ja valmiina taxaamaan parkkiin, otin esille sen instant replyn ajalle 2 min.

Kun näkymä tuli esiin, niin huomasin konepellin olevan auki. katselin sitä laskua ja kummastelin.

Peijakas kun ei kuvaa varmaankaan saa muuten, jollei ota sitä kuvienottomappia alas ja klikkaa sitä aktiiviseksi.

Tämä aamupäivä onkin mennyt siinä, että olen sillä Vinkalla yrittänyt lähteä Vesivehmaalta Lahden kaupunkia katselemaan.

Nousu on mennyt niin, että hetkisen nousun keston jälkeen on Vinka täydet kaasut päällä alkanut pudottaa korkeutta ja lopulta ollut kärsällään metsikössä.

Tämä toistui joka kerta, kun yritin nousta siltä pääkiitoradalta siihen pohjoisempaan suuntaan. Muita ratoja en kokeillutkaan.

Otin toisen koneen, Cessna 150 ja kokeilin ja sillä pääsin Lahtea kiertelemään.

Vaihdoin kentän Pirkkalaksi ja tein planin EFTP- EFLA.

Vinka lähti kentältä ihan niinkuin oli meininkikin. Jossakin matkan puolivälissä putosivat kierrokset. Vedin pikaisella liikkeellä trottelispagit nollille ja takaisin täysille ja kas matka jatkui perille asti.

Siinä loppuosan replayssä sitten tapahtui se ihme, josta yllä jo mainitsin.

Kokeilkaapas toisetkin, joilla sattuu toi Vinka olemaan, tekemään sama juttu, mitä minä tein ja kertokaa jos kävi samoin. Simu oli 2004.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noista ongelmista en osaa mitään sanoa, minulla Vinka toimii normaalisti . . . mutta kiinnostaa tuo konepellin avaaminen.

Eli mikä on se salainen näppäinyhdistelmä jolla Vinkasta saa konepellin auki? Shift+E 1,2,3,4 ei ainakaan . . .

Monesti muissakin koneissa on esittelykuvissa konepelti auki mutta sitten todellisuudessa sitä ei saa auki vaikka mitä painelee.

:-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noista ongelmista en osaa mitään sanoa, minulla Vinka toimii normaalisti . . . mutta kiinnostaa tuo konepellin avaaminen.

Eli mikä on se salainen näppäinyhdistelmä jolla Vinkasta saa konepellin auki? Shift+E 1,2,3,4 ei ainakaan . . .

Monesti muissakin koneissa on esittelykuvissa konepelti auki mutta sitten todellisuudessa sitä ei saa auki vaikka mitä painelee.

:-\

Joskus ainakin osa simu lisureiden toiminnoista oli määritetty Tailhookiin, Concorde retract jne näppäimille, kuten taitaa olla Dreamfleetin Cessna 310 jne. Nykyisin sitä on helpotettu erillisillä control paneeleilla joista saa napin painaluksella haluamansa hienoudet näkymään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on ihan perusnäppäimistö, en edes tiedä mitä ovat nuo mainitsemasi Taihookki ja retrat! Condcorden tiedan se on se yliäänikone.

???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on ihan perusnäppäimistö, en edes tiedä mitä ovat nuo mainitsemasi Taihookki ja retrat! Condcorden tiedan se on se yliäänikone.

???

Siis tarkotin nyt lähinnä näppäin komentoja simulaattorissa, en että pitäisi olla erikoisnäppis sitä varten. Määrität vaikka vaan A kirjaimen Tailhook toiminnalle jne, sieltä ne löytyy FS controls asetuksista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään