Guest OH-96

Pan Am fontit

6 viestiä aiheessa

Moi!

Olen tekemässä pmdg:n 747:lle Pan Amin repainttia (juu tiedän että pan amilla ei ollut 747-400 sarjan koneita ;D) mutta ei tahdo mistään löytyä samaa fonttia jota käytettiin koneiden nimissä. Jos joku tietää mitä fonttia koneessa käytettiin, niin kertokaa, kiitos. Esikuvana on siis "Clipper Victor", joka tuhoutui Teneriffalla vuonna 1977.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

Olen tekemässä pmdg:n 747:lle Pan Amin repainttia (juu tiedän että pan amilla ei ollut 747-400 sarjan koneita ;D) mutta ei tahdo mistään löytyä samaa fonttia jota käytettiin koneiden nimissä. Jos joku tietää mitä fonttia koneessa käytettiin, niin kertokaa, kiitos. Esikuvana on siis "Clipper Victor", joka tuhoutui Teneriffalla vuonna 1977.

Google löytää: http://www.dafont.com/panam.font

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, tuon olen jo löytänyt mutta tarkoitan koneen nimessä käytettyä fonttia, en sitä mitä käytettiin siinä isossa Pan Am-logossa.

Eli etsin punaisella ympyröidyn tekstin fonttia.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, tuon olen jo löytänyt mutta tarkoitan koneen nimessä käytettyä fonttia, en sitä mitä käytettiin siinä isossa Pan Am-logossa.

Eli etsin punaisella ympyröidyn tekstin fonttia.

Kieltämättä tuo fontti on kyllä aika kiven takana, ei löydy sit kaivamallakaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No sitten täytyy varmaan jättää koko teksti pois tai tehdä toisella fontilla. Kiitos avusta kuitenkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

KVG menetelmällä löytyi: The correct font name is "Cataneo - BT - Normal", but Pan Am slightly stylized it to make it proprietary.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään