Niklas Kivinen

Iris Simulations- Diamond Twin Star

8 viestiä aiheessa

Taidampa odotella Eaglesoftin versiota, jäi jotenkin huono maku suuhun tuosta IRIS simulationsin edellisestä Diamondista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taidampa odotella Eaglesoftin versiota, jäi jotenkin huono maku suuhun tuosta IRIS simulationsin edellisestä Diamondista.

Kuulosti oudolta . . . minulle on jotenkin iskostunut mieleen semmoinen käsitys, että sinä ostat aina ilman muuta kaikki uutuuskoneet testiin! Mutta ilmeisesti niitä silloin, tällöin jätät joitakin välistä pois?

Veikkaan kuitenkin, että 100 payware-tuotteen raja on mennyt rikki jo ajat sitten?

:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuulosti oudolta . . . minulle on jotenkin iskostunut mieleen semmoinen käsitys, että sinä ostat aina ilman muuta kaikki uutuuskoneet testiin! Mutta ilmeisesti niitä silloin, tällöin jätät joitakin välistä pois?

Veikkaan kuitenkin, että 100 payware-tuotteen raja on mennyt rikki jo ajat sitten?

Eaglesoftilta on tulossa vastaava kone ja jotenkin pidän niistä sen firman tekeleistä enemmän. Tiedä sitten mistä johtuu, tuttu ja turvallinen ja eipä tuo IRIS:n tekele ole kun yksi moottori enemmän mitä mulla on se edellinen IRIS simulationsin Diamond Star. Kyllähän noita maksullisia lisureita on vuosien varrella kertynyt, nykyisin tulee ostettua harkiten noitakin :)

http://www.eaglesoftdg.com/DiamondDA42.htm

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla ei ole yhtään Eaglesoftin konetta . . . voisi kokeilla, varsinkin kun tuo Twin Star näyttäisi tulevan myös Fs9 versiona. Minulla on se Abacus Twin Star. Siinä on kyllä erittäin hieno ja toimiva 2-D paneeli mutta muuten tuo Eaglesoftin versio päihittää sen mennen tullen, ainakin kuvien perusteella.

Tiedä sitten miten hyvin tuo G-1000 toimii . . . ainakin tähän asti olen ollut pulassa niiden kanssa, kun olisi pitänyt mittarilentoa lentää . . . Abacus Twin Starilla ainakin osaa kentälle, vaikka sataisi sammakoita!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään