Rolf Niemi

Carenado C185F BUSH FSX

2 viestiä aiheessa

Olen kyllä "lennellyt" kaikenlaisilla koneilla simussa, mutta nyt tuli sellainen ongelma, että pakko esittää kysymys koskien otsikossa mainittua konetta:

Miten ihmeessä pääsen käsiksi virta-avaimeen ja valo- ym. kytkimiin ilman, että ohjainta pitää käännellä ja väännellä ylös/alas? Manuaaleja tutkin, mutta en minä sieltä mitään ohjetta löytänyt. Onko jossain piilotettu ja hiirellä klikattava näppylä vai saako sen ohjaimen klikattua jotenkin pois tieltä, kuten joissakin Caredadon tuotteissa? Ostin tuon koneen eilen ja olen tutkaillut kyllä sitä ilman tulosta - 2D-ohjaamoa siinä ei tainnut ollakkaan?

EDIT

Se klikattava "piilonäppäin" löytyikin, kun äsken sohin hiirellä sinne tänne eli homma hanskassa. Pääsen näin ollen taivaalle - tosin on oltava tarkkana erään Pelti-Pöntön eli Herculeksen varalta, joka on havaittu Australiassa jahtaamassa kunnon PUSKA-PILOTTEJA... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EDIT

Se klikattava "piilonäppäin" löytyikin, kun äsken sohin hiirellä sinne tänne eli homma hanskassa. Pääsen näin ollen taivaalle - tosin on oltava tarkkana erään Pelti-Pöntön eli Herculeksen varalta, joka on havaittu Australiassa jahtaamassa kunnon PUSKA-PILOTTEJA... ;D

Mistä se näppäin löyty? mulla on ollut sama harmi päällä jo jonkin viikon

Nyt löysin minäkin sen näppäimen, se on ratin axelissa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään