Markus Mäkelä

Kone sivussa keskiviivasta?

8 viestiä aiheessa

Jotenkin olen onnistunut räpeltämään koneen asetukset.

Kun valitsen koneen kiitotielle, niin se on pari metriä kiitotien

keskiviivasta sivussa? Mites sen saa asetettua oikein.

Sitten kun tämä on korjattu, niin haluaisin pilotin(eli oman)

pääni n. metrin vasemmalle?

Kiitti jos viitsitte valaista asiaa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jotenkin olen onnistunut räpeltämään koneen asetukset.

Kun valitsen koneen kiitotielle, niin se on pari metriä kiitotien

keskiviivasta sivussa? Mites sen saa asetettua oikein.

Kuulostaa AFCAD-virheeltä, jossa kiitotien keskiviiva ei vastaa scenen keskiviivaa.

Sitten kun tämä on korjattu, niin haluaisin pilotin(eli oman)

pääni n. metrin vasemmalle?

VC:ssa vai 2D-paneelissa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ctrl+shift+enter / ctrl+shift+backspace ja niiden eri yhdistelimllä liikkuu vc:ssä ainakin fsx:ssä. 2d- panelin kanssa tuskin voi olla pää sivussa??

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyseessä on siis FISD Efhk. Ja 2D paneelista on kyse.

Sulla on vääränlainen Afcad sille käytössä, kun tuo FISD EFHK on muuttunut useampaan otteeseen ja AFCAD sitä mukaan, eli kannattaa kokeilla eri AFCAD:lla ja tarkistaa vielä ettei sieltä löydy useampaa eri AFCAD tiedostoa FS Addon Scenery kansiosta. Yleensä se paketin mukana tullut AF2 filu on se toimivin.

Panel.cfg viewpoint kohtia muuntamalla saat 2D paneelin näkyvyys kohtaa säädettyä, mutta se vaatii jo vähän tietämystä se homma.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heips!

Lainaan tätä ketjua, kun en viitsinyt uutta aloittaa.   ::)

Joka kerta, kun käynnistän simun, ilmestyy teksti:  "Error loading GPS_Engine. The flight plan will not be used." Osaako joku sanoa, miten sen saisi "korjattua". Hidastaa simun käynnistystä ja on muutenkin ärsyttävä.  >:( 

Latasin cessna 182:n ja olen yrittänyt laittaa siihen defu 172:n ohjaamoa. Gauget kyllä näkyy, mutta kaikki tekstuurit näkyy mustina. Voisiko joku kärsivällisesti auttaa, olen yrittänyt jo useita kertoja. 

Kiitokset niille, jotka jaksavat vaivata päätään vähäpätöisten ongelmieni vuoksi.   :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heips!

Lainaan tätä ketjua, kun en viitsinyt uutta aloittaa.   ::)

Joka kerta, kun käynnistän simun, ilmestyy teksti:  "Error loading GPS_Engine. The flight plan will not be used." Osaako joku sanoa, miten sen saisi "korjattua". Hidastaa simun käynnistystä ja on muutenkin ärsyttävä.  >:( 

Latasin cessna 182:n ja olen yrittänyt laittaa siihen defu 172:n ohjaamoa. Gauget kyllä näkyy, mutta kaikki tekstuurit näkyy mustina. Voisiko joku kärsivällisesti auttaa, olen yrittänyt jo useita kertoja. 

Kiitokset niille, jotka jaksavat vaivata päätään vähäpätöisten ongelmieni vuoksi.   :thmbup:

En tiedä mutta koitappas poistaa viimeisin tallennettu lento? Sitten valitset eri koneen tallennat uuden oletus lennon. Uudelleen käynnistät simun. Mulla herjas joskus samaa, en tiedä täysin varmaa konstia miten sen sain poikkee.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään