Jesperi Lauhio

Eaglesoft Cessna Citation X

9 viestiä aiheessa

Terveeks!

Otsikossa mainittua konetta olen miettinyt. Haluvaisin mielipiteitä, että minkälainen kone on. Onko miten hyvin tsydeemit mallinnettu yms.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro,

Ei ole Eaglesoftista kokemuksia, mutta voin suositella Wilcon Citationia. :thmbup: Kaikki systeemit toimii niinkuin pitää, enkä ole löytänyt mitään wilcomaisia bugejakaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikki systeemit toimii niinkuin pitää, enkä ole löytänyt mitään wilcomaisia bugejakaan.

KAIKKI systeemit toimii niinkuin pitää? :o Pitääpä testauttaa ko. laite sitten heti. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on ESDG:n CitX ja toimii, mukava vehjehän se on. Aikoinaan lensin FS9:llä sillä aiemmalla versiolla missä ei ollut mitään navdataa yms saatavilla mutta nyt tuossa FSX-versiossa löytyy joten suosittelen :thmbup: Ja on sitäpaitsi, kuten aiemmin todettu, paljon paremman näköinen kuin tuo Wilcon vastaava.

Ainoa vaan etten ole winglettejä saanut siihen, onko joku muu? Pitäisi siis kuulua tuohon, mutta ei vaan tule näkyviin...? ???

Ja muutenkin, Wilcolla on maineensa ja ESDG:llä omansa. Mulle se Wilco ei kyllä tuo mitään hyvää mieleen ;D En tosin ole lentänytkään kuin ko. puljun bussia ja se riitti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on tuo Eaglesoftin Citation X Extreme 2.0 FSX:lle ja voin lämpimästi suositella.

AIRAC:t löytyy molemmille versioille sekä FS9 ja FSX.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on tuo Eaglesoftin Citation X Extreme 2.0 FSX:lle ja voin lämpimästi suositella.

AIRAC:t löytyy molemmille versioille sekä FS9 ja FSX.

Moro!

Minulla on tuo Citation X v2.0 FS9:ssä ei Extreme eli FMS on ilman AIRAC:ja. Olisko Toni sinulla mitään kuvaa onko Exreme:ssä muita parempia ominaisuuksia verrattuna tuohon minulla olevaan versioon?

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään