Tatu Kantomaa

Kentät X:lle

9 viestiä aiheessa

Minulla on tyttäreni syntymän jälkeen ollut kovin vähän aikaa edes käynnistää simua. Nyt kun hän on jo yli vuoden niin homma on helpottunut sen verran, että olen päässyt käynnistämään jopa gmaxin välillä. Olen päivittänyt suurimman osan maisemistani FSX:lle, ainakin niin että toimivat, ja ovat nyt FISD porukalla vielä testissä. Nyt kun Esakin saatiin mukaan FSX maailmaan niin tulee todellakin testattua kaikki.  ;D

Kunhan maisemat on varmistettu toimiviksi, niin päivitykset laitetaan jakoon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hieno homma, tuossa jo kerran ajattelin että onko FISD tarina hiipumassa mutta hyvä että aikaa nyt alkaa riittämään simuunkin :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämähän oli tietysti aprillipila. Toivoisin että aika riittäisi kaikkeen, mutta kun ei. Ehkä joskus vielä.

No höhö  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sillä lailla!

Mä kyllä luin ton jutun, mutten siihen sen suuremmin ottanut kantaa,

Möyhemmoin sitten selvisi, että olikin 1/4 pila.

Kun en ollut ottanut asiaan minkäänlaista kantaa, niin pettymystäkään ei tullut.

En ehtinyt edes ajatella asiaa sinne, enkä tänne.

Tämä oli varmaankin 100%:lla yleisesti toimiva narutus.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mielestäni Tatun pitäisi hyvittää tämä katkera kepponen, tekemällä vähintään 20-kuvan kuvasarja jossa hän

lentää Concordella Vantaalta - Pääsiäissaarille.

:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mielestäni Tatun pitäisi hyvittää tämä katkera kepponen, tekemällä vähintään 20-kuvan kuvasarja jossa hän

lentää Concordella Vantaalta - Pääsiäissaarille.

:)

Tuohan Jari oli hyvä ajatus, ja kun 1/4 oli kiirastorstaina niin mikä silloin olisi parempi päämäärä kuin Pääsiäissaari,

mutta concordilla se lento menee liian nopeesti Tatun pitää lentää se Tuiskulla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään