Tapio Paattilammi

FSX:ssä ikkunat ei aukea

2 viestiä aiheessa

Jonkun aikaa FSX:ää on vaivannut ilmiö jottas mitään "irtopaneeleja" kuten radiopaneeli, gps tms. ei saa näkyviin. Kun yrittää käynnistää view-valikosta tai vaikka suoraan mittaritaulusta jonkun näkymän niin eipä näy muuta kuin välkähdys ikkunasta. View-valikon mukaan ikkunat ovat auki. Joskus olen onnistunut hiirellä tarttumaan näkymättömään ikkunaan ja siirtämään toiselle kuvaruudulle näkyväksi eli jollain tavalla ikkunat aukeavat mittaritaulun taakse näkymättömiksi. Ei auta vaikka piilottaisi mittaritaulun, ei näy mitään.

Ei vaikutusta onko window- vai full screen-moodissa.

Tapahtuu sekä default Cessnalla että DA Cheyennellä.

Kalusto: Vista, FSX+Acceleration, REX2.0, GEX, UTX, lisämaisemia...

Vika on saattanut ilmaantua GEX Europe:n asennuksen jälkeen mutta ei ole varmaa lokitietoa.

Olisiko ehdotusta mitä namiskuukkelia pitäisi säätää jotta tilanne korjaantuisi vai asennanko koko roskan uusiksi...?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koita Repair- asennusta ensin. Ota fsx.cfg:s tä varmuuskopio niin ei mene mahd. tweakit hukkaan. Jos kerta tuo ei tapahdu kun kahden koneen kanssa niin ei kannata koko simua alkaa sen takia poistelemaan ja asentelemaan uudelleen. Itse olen sen pari kertaa joutunut tekemään eikä ole kivaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään