Juhani Pelli

Wilcon E 170 paneelista...

6 viestiä aiheessa

Ohessa kuva E170 paneelin tästä osasta..( muut osat kyllä ihan ok)... osaako kukaan kertoa mistä moinen suttuisuus johtuu...simun säädöistä vai valmistajan huolimattomuudesta..?

yst. jussi

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkista, että reso ei ole 16 bittinen. Eli sen pitäisi olla 32bit. Mulla on full hd näyttö, niin 1920x1080x32 valittuna simussa, eli tuo loppuosa x32 on se bittimäärä. Sieltä saa myös valittua x16 jolloin näyttää tuolta joissain tilanteissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkista, että reso ei ole 16 bittinen. Eli sen pitäisi olla 32bit. Mulla on full hd näyttö, niin 1920x1080x32 valittuna simussa, eli tuo loppuosa x32 on se bittimäärä. Sieltä saa myös valittua x16 jolloin näyttää tuolta joissain tilanteissa.

Joo on 32 bit. taitaa olla sitte valmistajan  moka..

yst.jussi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo tuo on vähän hankala hahmottaa, napit on pieniä ja niitä on monta. Muutaman lentokerran jälkeen alkaa sujua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näkeehän sen jo suoraan tosta, että on 32 bittiset värit käytössä, kun katsoo esim. taivasta. Wilcon huonon graafisen toteutuksen piikkiin menee.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään