Guest MS

Payware Airbussit

12 viestiä aiheessa

Tuli tuossa toisen VFinnair-jäsenen kanssa mieleen, että mikähän olisi paras Airbus-vaihtoehto nyt kun Airsimmersin koneen julkaisusta ei ole tietoakaan.

Vaihtoehtoina olisivat ainakin Wilcon ja PSS:n maksulliset, sekä iFDG:n modeli + PSS:n paneelit, kun tuo PSS taitaa olla muuten paneelia lukuunottamatta melko vanhentunut.

Eli, nyt kysyn teiltä, FSNordicin kaikkitietävältä väeltä, mikä näistä olisi teidän mielestänne kaikkein paras vaihtoehto Airsimmerin Advancedia odotellessa? Ja toki voi kertoa jos muitakin vaihtoehtoja tulee mieleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Wilco on lennettävä jos vaan sietää niitä miljoonia bugeja... PSS:ää kokeilin iFDG:n kanssa ja sanoisin että se on parempi

koska PSS:ään saan uusimmat AIRAC:it

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mm jos käytät nopeutusta nii PSS rupee kartaa sinne sun tänne, itellä jää yleensä TO INHIBIT koko lennon ajaksi ja jos aktivoit approach pagen ennen sitä

D waypointtia niin itellä PSS autopilotti lähti lapasesta.

EDIT voi johtua myös mergessä on jotain häikkää

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Wilco on lennettävä jos vaan sietää niitä miljoonia bugeja...

Tässä on nyt yhdessä jos toisessakin säikeessä viitattu yleisesti noihin Wilcon "miljooniin bugeihin". Itse olen lennellyt Wilcon pikkuempulla eikä minun havaintomaailmaani ole osunut muita bugeja kuin ehkä autopilotin omituinen käyttäytyminen toisinaan.

Kertokaas nyt tietävämmät, että mitähän nuo Wilcon bugit käytännössä mahtavat olla. Ei nyt tarvitse kaikkia miljoonaa listata, mutta muutamat pahimmat voisi tuoda esiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kertokaas nyt tietävämmät, että mitähän nuo Wilcon bugit käytännössä mahtavat olla. Ei nyt tarvitse kaikkia miljoonaa listata, mutta muutamat pahimmat voisi tuoda esiin.

Minuakin kiinnostaisi tietää noista bugeista. Olen juuri aloittanut perehtymisen tuohon Wilcon bussiin enkä ole vielä törmännyt sellaisiin, tosin olen ihan newbie.

Henkka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Wilcon pikkuemppu on aivan eri luokkaa kuin saman puljun bussit. Bugeja noin 1000 kerta vähemmän...

Wilcon busseissa siis ei ole bussin mahtavaa autotrimmiä, wilcon busseja ei voi trimmata (ainakaan itsellä ei toimi), sitten tuo kaarevan reitin lentäminen tuntuu olevan näilläkin vähän hakusessa, sitten tyhjentelee FMCtä itsekseen (ainakin minulla on käynyt näin hyvin usein) yms. Enemmän busseja oppineet voivat kertoa lisää. Olen tässä koneessa vielä aikalailla noviisi... Emppu olisi tutumpi ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itellä oli semmone wilcossa että ku laitoin ennen lentoa Cold & Dark. Sitte virrat päälle ja lentöölähdön jälkeen AP ei mene päälle ja

kone lentää kokoajan suoraa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko radiot varmasti päällä (joo, se vaikuttaa mm. FD:n toimintaan ja sitäkautta myös AP:n toimintaan) ja jos kone lentää vaan suoraan niin koitappa painaa z-kirjainta, lähtee haamuautopilotkin pois.

Kai ne oli muttä pitää vielä testata

EDIT konetta ei voinut lentää edes käsin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli tuossa toisen VFinnair-jäsenen kanssa mieleen, että mikähän olisi paras Airbus-vaihtoehto nyt kun Airsimmersin koneen julkaisusta ei ole tietoakaan.

Uskaltaisin veikata ettei sellaista ikinä tulekaan. Ihan kuolleen näköistä, kun piti uteliaisuudesta käydä vilkaisemassa airsimmers-sivua.

Paras toivo lienee Aerosoftin Airbus 320/321 (?), joka julkaistaan Huhtikuun lopussa. Perusversio ilmeisesti melko perusversio, mutta yllätyin kuin forumilta huomasin että mahdollisesti tulossa joku extended versio tuohon joskus kesällä. Sen sisällöstä ei varsinaisesti ollut tietoa, mutta Aerosoftilla taitaa olla joku iso asiakas, jonka takia tuo voisi olla mahdollista tjms. ? Ainakin se näyttää helkkarin kauniilta, vaikka olisikin vain karkkia huonolla sisustuksella, mutta itseäni ei enää tuo Wilco oikein nappaa. Ikävän surkealta muuten näyttää tuolla Airbus-rintamalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vähän bussilla lentäneenä asiantuntijoille kommentti: eikös tuo ilmainen vasFMC ole juuri bussille suunniteltu lisäosa. Itse testasin ihan default FSX airbussilla ja yhdistelmä tuntui toimivan varsin mainiosti. Sitten testasin vielä DA Cheyennellä ja pelasi myös hyvin. Eli vasFMC yhdistettynä sopivaan bussiin project airbus tms ja luulisi toimivan?

Ikinä koskaan ei € 1000 tietokoneeseen tulla saamaan mitään mallinnusta niin täydellisenä, että se fanaatikoille kelpaisi. Ne simut maksaa sitten kymmeniä miljoonia ja oikeat lentäjät pääsee niitä kokeilemaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään