Toni Määttänen

Suomen photosceneryistä

13 viestiä aiheessa

Kävipä tässä sellanen juttu, että FSX:ää käynnistettäessä ruutuun tuli ilmoitus, notta "jyv¤skyl¤_photoscenery not found in scenery.cfg" ja samalla tuli, notta "Hyvknk¤¤_photoscenery not found...."

Aikani ihmeteltyäni hokasin että ne on ainoat scenet missä on "ä". Muutin kansion nimen niin, että korvasin ä:t a:lla niin johan toimii.

Eli tulevaisuudessa tulevien (?) sceneryiden nimiin ei ehkä kannata laittaa Ä:tä ja Ö:tä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja sellanen juttu on ihmetyttäny, että kun on finlandX ja photarit asennettuna niin koko maassa ei ole ollenkaan autoliikennettä vaikka slideri olis tapissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja sellanen juttu on ihmetyttäny, että kun on finlandX ja photarit asennettuna niin koko maassa ei ole ollenkaan autoliikennettä vaikka slideri olis tapissa.

Se on mainittu Finnland X käyttöohjeessakin, että puuttuu tuo liikenne, ja siihen varmaan kaikkien tyytyminen jos ei itse liikennettä osaa sinne asentaa. Minulta ainaskin jää asentamatta. Oulun terminaalin takana on liikennettä, jos on asennettuna OuluX.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jeps, kun ne auto trafiikit pitää sinne itse määrittää niille teille, niin on liian iso homma hoitaa koko suomeen. Siksi jätetty pois.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuohon FinlandX,ään liittyen: Mistähän mahtaisi johtua se, että finlandxän asennuksen jälkeen koko maasta katosi taloista seinät :-\ Joka talossa on ainakin katto ja suurimmat rakennukset näkyvät kokonaan. Photari alueilla seinät ovat vain mustat. Ei sinällään mikään jättipulma, mutta syö kyllä rajusti realistisuutta.

Vinkkejä kaivataan!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuohon FinlandX,ään liittyen: Mistähän mahtaisi johtua se, että finlandxän asennuksen jälkeen koko maasta katosi taloista seinät :-\ Joka talossa on ainakin katto ja suurimmat rakennukset näkyvät kokonaan. Photari alueilla seinät ovat vain mustat. Ei sinällään mikään jättipulma, mutta syö kyllä rajusti realistisuutta.

Vinkkejä kaivataan!

Vaikuttais ainakin tuo mustien seinien ongelma tekstuurien puuttumisella. Liekö sama vaiva muillakin autogeneillä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vinkkejä kaivataan!

Veikkaisin, että pohjalla liian paljon ristiriitatiedostoja. Vanhaa kamaa käsittelemättömässä muodossa.Oli sama ongelma minulla. Nyt näkyy finlannX:n  kanssa seinätkin. :thmbup: Ja ei seinien läpi! :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä meinaat noilla ristikkäisillä tiedostoilla, että pitäisi tehdä default jutuille jotain. Vai kuinka?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mua ****ttaa ne talojen kattotekstuurit mitkä on oikeesti talojen seinätekstuureita.

Se johtuu taas jos käyttää FSX  Enhanced Autogen World Package: lisuria.

Itselläni ei ole mitn häikkää kattotekstuurien kanssa, kaikki toimii normaalisti. Tästä samasta ongelmasta on ollut aiemminkin juttua täällä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä meinaat noilla ristikkäisillä tiedostoilla, että pitäisi tehdä default jutuille jotain. Vai kuinka?

Jos käytät oletustekstuureita autogeneissä ei pitäisi olla mitn ristiriitaa. Mutta jos taas käytät jotain lisuria jotka vaikuttaa autogen maailmaan niin se voi heittää ristiriitoja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän tämä homma koskaan pelitä kaikkien mieleisesti. ::)

Meinaan sitä, että mulla meni kaikki uusiksi, siis asennettavaksi ja nyt en toivottavasti työrmää tuntematto :-\maan ongelmaan, mutta jos törmään siirrän trimmiä!!! Eli jouduin loppujen lopuksi asentamaan käyttiksen uudelleen. SE mikä on ristiriita joka yksilökoneen kanssa simulisureissa on arvoitus minulle. :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään