Guest Flightsimuilija

PMDG asentaminen ei onnistu W7 64bit

11 viestiä aiheessa

Nyt uudelleenasennuksen jälkeen koneessa on Win7 64 bit, olen asennellut nyt simun ja lisäosia uudelleen, mutta PMDG:n 747 ja MD-11:sta kanssa jotka minulla ovat levyillä on tullut ongelmia.

Asennuksen päätteeksi tulee ilmoitus: The following Microsoft VS2008 32bit Redistrubutable file is required for this PMDG product to run on this machine.

Please install if prompted!

Sitten se alkaa asentamaan sitä, mutta asennus juuttuu kun se purkaa install.exe tiedostoa C:/7cd9d3c6acfc589466f751db40 kansioon.

Onko jotain tietoa mikä on ongelma ja kuinka voisin saada toimimaan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt uudelleenasennuksen jälkeen koneessa on Win7 64 bit, olen asennellut nyt simun ja lisäosia uudelleen, mutta PMDG:n 747 ja MD-11:sta kanssa jotka minulla ovat levyillä on tullut ongelmia.

Asennuksen päätteeksi tulee ilmoitus: The following Microsoft VS2008 32bit Redistrubutable file is required for this PMDG product to run on this machine.

Please install if prompted!

Sitten se alkaa asentamaan sitä, mutta asennus juuttuu kun se purkaa install.exe tiedostoa C:/7cd9d3c6acfc589466f751db40 kansioon.

Onko jotain tietoa mikä on ongelma ja kuinka voisin saada toimimaan?

Ei kannata simua asentaa program files kansioon(oletan että se on siellä). Kumpi simu sulla on?

Laitoin juuri postia eille PMDGlle ja sain vastauksen että 747-400X toimii W7 64 bittisellä hyvin,siis FSX simussa mutta oletan että FS9:ssä myös

Jos ei onnistu laita postia heille.

Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Simu unohtuikin mainita, Fsx on siis kyseessä. Simu on Asennettuna C:/Microsoft Games/ Flight simulator x, aiemmin oli Program files kansiossa, ei toiminut kummassakaan.

Pitää varmaan laittaa postia sitten...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä löytynyt teknisestä tuestakaan ratkaisua, tuo microsoftin tuotteen purkamisongelma on vain PMDG:n installerissa eikä sitten jos lataan sen jostain muualta... Varmaan pakko tyytyä sitten freeware tason tuotoksiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ongelmana taitaa olla se, että minulla on jo asennettuina Microsoft visual studio c++ 2005, joka estää tuon 2008 version asentamisen. Jos taas poistan 2005 version eivät taas fsx ja muut pelini toimi.

Pitäisikö minun siis poistaa fsx, sitten asentaa tuo visual studio 2008, ja sitten vasta fsx, käyttäisikö fsx sitten tuota 2008 versiota?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sain nuo lopulta asennettua, ratkaistu.

Kerrotko muillekin miten ongelman ratkaisit saattaisi olla höytyä niille jotka siirtyvät windows seiskaan.

Jaettu tieto on viisas päätös.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taitaa olla tuo Jukka aika yksilökohtaista.

Itselläni on alla windows 7 64bit ja asennuksissa PMDG koneiden suhteen ei ole ollut häikkää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kerrotko muillekin miten ongelman ratkaisit saattaisi olla höytyä niille jotka siirtyvät windows seiskaan.

Jaettu tieto on viisas päätös.

jukka

No nuo Microsoft Visual filut asentuivat lopulta kun vain odotti tarpeeksi kauan, netistä latasin ne, ja sen jälkeen onnistui myös levyltä asennus.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten sait asennttua sama ongelma???

No nuo Microsoft Visual filut asentuivat lopulta kun vain odotti tarpeeksi kauan, netistä latasin ne, ja sen jälkeen onnistui myös levyltä asennus.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten sait asennttua sama ongelma???

En muista enään, jotenkin vain sähläsin siinä ja ne lopulta asentuivat... Saattoi olla niin että kun vain tarpeeksi kauan odotti niin asentuivat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään