Iiro Helminen

REXin säät

10 viestiä aiheessa

Tommonen tuli hankittuu ja ensinnäkin oo ihmetelly tota ''säätä'' ennen rexiä käytin active sky 6,

jonka säät olivat mun mielestä jotenki paremmat, pystyyskö noita softia pyörittää rinta rinnan että REX hoitaa textuurit mutta active sky

hoitaisi sään?? ??? vai onko asetuksissa jotain vikaa: aamulla helsinki vantaalla oli active skyn mukana sumua n30min myöhemmin REXin kanssa stadissa

paisto arska ja vähän pilviä....

Jos joku viisaampi voisi vähän valaista, ja simuna fs2004

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olihan varmasti REXin Real Weather aktivoitu? Muuten se näyttää arskaa ja vähän pilviä noin ensi alkuun.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös onnistu niin, että ensin valitsee ja asentaa REXistä haluamansa tekstuurit ja sen jälkeen jättää koko REXin käynnistämättä ja antaa AS:n huolehtia säästä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös onnistu niin, että ensin valitsee ja asentaa REXistä haluamansa tekstuurit ja sen jälkeen jättää koko REXin käynnistämättä ja antaa AS:n huolehtia säästä?

Noinhan sen pitäisi onnistua. Rexin asetuksista vain Real Weather pois niin ei turhaan käynnisty. Tekstuurit säilyy, kunnes korvataan uusilla. Nyt en tuota Actve Sky ohjelmaa tunne, eiköhän sielläkin asetuksista saa säädettyä tyrkyttääkö se tekstuureja vai ei.

Itse olen kyllä ollut tyytyväinen REXin säähän, sitä saa kuitenkin säädettyä aika monipuolisesti. Mm. Real Weatherin päivitystiheyttä voi säätää lentomatkan suhteessa. Hitaalle koneelle useammin ja nopeille harvemmin. Tuohon sään päivittymiseen voi vaikuttaa mistä ohjelma hakee säätietonsa ja kuinka usein nuo säätiedot siellä servereillä päivittyvät. Eri sääohjelmat saattavat käydä tästä syystä vähän eri tahdissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

FS2004 on pilvet FS9 texture kansiossa eli riippuu mitkä texturet olet viimeksi asentanut mitä ActiveSky käyttää, siellähän on myös default texturet backup kansio. Minulla on käytössä ActiveSky ja REX jonka texturet olen asentanut lisäksi olen vielä parannellut pilviä oman maun mukaan. Toimii ihan moitteettomasti nyt vain on se ettei mitään teemoja tai grafiikka teema muutosia saa käyttää eli jos teet niitä niin texturet muuttuvat jälleen. Lennän onlinessa ja ei ole mitään tarvista muuttaa asetuksia eli olen yrittänyt saada mahdollisimman realistiset säät jotka koneeni pystyy hyvin pyörittämään.

Eli asennat REX:in ja käytät ActiveSky sääohjelmaa mutta et aktivoi ActiveSky:n grafiikka asetuksia.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään