Guest MattiPatti12

Sähköt pois+FSPassengers

6 viestiä aiheessa

Mistä napista tai vivusta FSX:ssä saa sähköt pois. Haluaisin tietää ainakin default 737 ja CRJ700 vivun sijainnin. Näppäimistökomento(kin) kelpaa myös. Ja onko FSPassengers hyvä tai kannattaako demoa ladata? Kertokaa kokemuksianne parhaanne mukaan.

Kiitos etukäteen. Tuollainen hieno kuva tuohon vielä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"onko FSPassengers hyvä"? Verrattuna mihin? Lataa demo ja kokeilöe. Demo on ihan kuin täysversio sillä erotuksella että demossa ei voi nousta kun parilta kentältä. KSFO oli yks. Eli jos sieltä aloittaa aina niin ei tarvi kun demon. Mulla on tuo ja olen ollu ihan tyytyväinen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
onko FSPassengers hyvä tai kannattaako demoa ladata? Kertokaa kokemuksianne parhaanne mukaan.

No voin sen sanoa, että kun sitä on käyttänyt pari vuotta niin ilmankaan ei enään osaa olla!  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"onko FSPassengers hyvä"? Verrattuna mihin? Lataa demo ja kokeilöe. Demo on ihan kuin täysversio sillä erotuksella että demossa ei voi nousta kun parilta kentältä. KSFO oli yks. Eli jos sieltä aloittaa aina niin ei tarvi kun demon. Mulla on tuo ja olen ollu ihan tyytyväinen.

Hyvä kysymys. En itse ainakaan tiedä muita "ohjelmia", jotka ovat samankaltaisia kuin FSP. Entä onko demossa mahdollista ottaa matkustajia Heathrowilta (EGLL). Ja onko lisä-osa yhteensopiva My Traffic 2010:n kanssa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikissa koneissa (siis isommissa) löytyy yleensä overheadista battery master switch. Siitä sammuu kaikki virrat.

Löysin sen itsekin, kun kokeilin sitä kun moottorit olivat pois päältä. Nehän (moottorit) pitää olla päältä pois kun virran katkaisee?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään