Guest leppäkeihäs

Koneen tekstuurit puuroutuu kesken lennon

4 viestiä aiheessa

Päiviä!

Mulla on semmonen ongelma että kun pelaan fsx:ää, niin kesken kaiken koneen tekstuurit puuroutuvat. Varsinkin ohjaamon puolella se häiritsee paljon. Olen saanut ongelman korjattua kesken lennon laittamalla options>settings>display>ok ja tämän jälkeen tekstuurit korjaantuu kahdeksi minuutiksi ja sitten taas menee puuroksi. Ikävä ongelma  :'(  Onko kellään ollut vastaavaa ongelmaa? Vinkkiä miten saisi korjattua?  :thmbup:

t: Niko

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Päiviä!

Mulla on semmonen ongelma että kun pelaan fsx:ää, niin kesken kaiken koneen tekstuurit puuroutuvat. Varsinkin ohjaamon puolella se häiritsee paljon. Olen saanut ongelman korjattua kesken lennon laittamalla options>settings>display>ok ja tämän jälkeen tekstuurit korjaantuu kahdeksi minuutiksi ja sitten taas menee puuroksi. Ikävä ongelma  :'(  Onko kellään ollut vastaavaa ongelmaa? Vinkkiä miten saisi korjattua?  :thmbup:

t: Niko

Mulla on FSX:llä saman tyyppinen ongelma, koneiden tekstuurin sijasta scenery maan pinnalla puuroutuu erittäin nopeasti ja varsinkin nopeimmilla lentokoneilla lennettäessä. Tässä ainakin itselläni on yksinkertaisesti syynä yksiytiminen prosessori ja vanha integroitu näytönohjain. Onkos itselläsi kuinka vanhaa/uutta kalustoa käytössä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

no sanotaan vaikka että melko uutta :)

Se ei paljoa kerro koneen tehoista että onko melko uutta tms. Yleensä nuo blurraantumiset aiheutuu kun koneen kapaasiteetti ei riitä pyörittämiseen juuri niillä asetuksilla joita pitää käytössään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään