Guest Ilves

Gauges problem!

11 viestiä aiheessa

Niin, kuva kertokoon asian!

[ attachment removed / expired ]

Tämä Maliniemen metsäpalovartiointikone on mun yx mielikoneistani ja sitä käytin niin kauan, kun toi xP oli käytössä.

Nyt kun tämä Win 7 on mulla tässä simukoneessani ja nostin ton Cessnan tuolta extra HD:ltani, jossa ovat aina olleet mun koneeni jömmassa, tähän FS 2004:n toisten koneideni mukaan, niin mittaustekniikka näytti jäävän sinne extra HD:lle.

Mitenkä tämä problem olis korjattavissa?

En näe koneen mapistossa semmoista, kuin Gauges mappia. On vain panel. Sen siirsin sinne runkomapiston gauges mappiin, mutta tulos on yllä nähtävissä.

Mulla on kyllä tossa työpöydälla se punainen asennus Cesna, mutta se ei jostakin syystä ota toimiakseen.

Oliskohan teillä ammattimiehillä jokin neuvo?

Mielellään semmoinen, mitä noissa "Mielipuolen Näpertelyoppaissakin" tavallisesti on.

Esim.

Vaihe 1 paina ? nappia.

Vaihe 2 kirjoita ruutuun ????

Ja niin edelleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asennat uudelleen koneen, tee sitä ennen varmuuskopio aircraft.cfg:stä ja asennuksen jälkeen kopioit tuon varmuuskopion sinne Cessnan kansioon, näin ollen säästyt siltä urakalta ettei tarvitse enää repaintien tietoja lisätä sinne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asennat uudelleen koneen, tee sitä ennen varmuuskopio aircraft.cfg:stä ja asennuksen jälkeen kopioit tuon varmuuskopion sinne Cessnan kansioon, näin ollen säästyt siltä urakalta ettei tarvitse enää repaintien tietoja lisätä sinne.

No niin!

Kun olen klikannut parisen kertaa sitä punaista asennus-Cessnaa, niin pääsen vain tähän kuvan osoittamaan kohtaan.

P.S. Se punainen asennuskone ei ole Cassna, kun sitä katsoin tarkemmin, vaan joku nelikannuinen putte.

Jos Toni muistanet, niin teimme juuri tämän saman koneen kanssa yhteisasennuksen, jo muutamia vuosia sitten.

Sinä otit minun hiireni käyttöön ja fixasit koko jutun niin, että se toimi aina siihen asti, kunnes vaihdoin tähän Win 7:an.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olethan ladannut uusimman asennus tiedoston tuosta cessnasta esim flight1 sivulta?

Kyllä tuo itselläni toimii tuo Wrapperi win7 64bit.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olethan ladannut uusimman asennus tiedoston tuosta cessnasta esim flight1 sivulta?

Kyllä tuo itselläni toimii tuo Wrapperi win7 64bit.

Enpä ole tuota tullut edes ajatelleeksi.

Pitääpäs kurkistaa sille flght 1 sivulle.

No.

Otin se vihreän Cessnan pois ja laitoin tämän tilalle.

Tämä kylläkin taxatessa puoltaa vasemmalle, mutta kyllä muuten toimii.

Ja eikä maksanutkaan mitään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se puoltaminen on ominaisuus, mäntäkoneet puoltaa aina oikealle.

No niin!

Jotakin tällaista minä sen oletinkin olevan.

Täytyy vain opetella ottamaan se huomioon.

Olikos se niin, että yankee koneet puoltaa yhteen ja euro koneet toiseen suuntaan. Johtuen moottorien kiertosuunnasta.

Jostakin olen tällaisen päähäni pinttymän saanut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mistä Esa löysit ton cessnan? siis sen alemman

Morjensta Niko!

Ei ole kylläkään minkäänväristä aavistusta enää jäljellä siitä, että mistä tämän olen saanut, tai imuroinut.

Olen tällä slloin tällöin käynyt taivaalla, antamassa sille ilmakylpyjä.

Se on aika luonnollinen olossansa. Kun vetää jyrkkää kaartoa jompaankumpaan suuntaan, reippaasti kallistaen, niin jos huomaa katsoan, niin se virtalukon avaimen perässä oleva bricka osoittaa aina maata kohden. Se elää lennon mukana.

Ainoa puute, jonka koen siinä vaivaavan, on sen lennonjohtoradion koskettimen puute. En ole ainakaan huomannut mitään vastaavaa, kun esim. Vinkassa on. (Kun klikkaa sen kojelaudan yläreunaa, niin tulee se frequns luettelon tangentti numerot näkyviin). Tässä täytyy mennä Alt tangetin kautta hakemaan se esiin ja sen jälkeen muuttuukin hiiren nuoli mustaksi. Ainakin mulla tekee sen joka kerta kun menen Alt napin kautta. Se on haittana, kun lentää ilta pimeässä.

P.S.  Kansakoulussa oli mun yhdellä luokkatoverillani isä, jonka nimi oli Nikodemus. Häntä kutsuttiin ihan virallisesti Niko nimellä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Kansakoulussa oli mun yhdellä luokkatoverillani isä, jonka nimi oli Nikodemus. Häntä kutsuttiin ihan virallisesti Niko nimellä.

ok  ; ;D

millä muutoksilla sen "räppänän" saisi toimimaan X:ssä, kun en enää muita MS-simuja pelaile

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään