Toni Heikkinen

X-Plane 9

4 viestiä aiheessa

Terve!  :) Olen miettinyt X-Plane 9:n hankintaa jo jonkun aikaa. Onko ostamisen arvonen? Ja miten paljon tämä vie tehoja tietokoneesta. Tarkoitus olisi pyöritellä kannettavalla sitä. Demoa olen yrittänyt ladata mutta se ei jostaki syystä tule niin ei pääse testaamaan. Ja toimiiko Microsoft Flight Simulatorin lisäosat X-Planessa.

Ensimmäisenä haluaisin tietää että onko tämä samaa tasoa kun FS2004/X ja sitten että jaksaako minun tietokone pyritellä tätä. Eli siis HP DV-7 2020eo.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve!  :) Olen miettinyt X-Plane 9:n hankintaa jo jonkun aikaa. Onko ostamisen arvonen? Ja miten paljon tämä vie tehoja tietokoneesta. Tarkoitus olisi pyöritellä kannettavalla sitä. Demoa olen yrittänyt ladata mutta se ei jostaki syystä tule niin ei pääse testaamaan. Ja toimiiko Microsoft Flight Simulatorin lisäosat X-Planessa.

Ensimmäisenä haluaisin tietää että onko tämä samaa tasoa kun FS2004/X ja sitten että jaksaako minun tietokone pyritellä tätä. Eli siis HP DV-7 2020eo.

Moi, tämä siis kuulopuheiden perusteella.

Tuo X-Plane taitaa olla sen verta parempi että esim optimoinnin takia se pyörii paremmin, maisemat pystyy kääntämään FS:ltä X-planelle, esim EFHK on muistaakseni tehty joskus silleesti.

Muutenkin taitaa tuota lisä-osaa olla saatavilla sillekkin simulle aika hyvin ilmaisena ja maksullisina.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vielä yksi kysymys, että viekö X-Plane 9 enemmän tehoja kun FS2004?

Ja vielä... Onko tässä koko maailman maisemat kuten  Microsoft Flight Simulatoreissa. Eli löytyykö vaikkapa Kajaanin lentokenttä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään