Niklas Kivinen

Piaggio P180 Avanti II - Fly Different ! (Fsx:lle ja Fs2004:lle)

18 viestiä aiheessa

Niimpä. Muistaakseni he lupasivat voittajat ilmoittaa sielä kysymys alueella, mutta eipä sitäkään enää ole.

Itse arvasin oikein tuon koneen suhteen ja saas nähdä olinko yhtään onnekkaampi. Jos en niin pakkohan se on sitten ostaa, kun kunnon Piaggiota ei FSX:lle vielä olekkaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niimpä. Muistaakseni he lupasivat voittajat ilmoittaa sielä kysymys alueella, mutta eipä sitäkään enää ole.

Itse arvasin oikein tuon koneen suhteen ja saas nähdä olinko yhtään onnekkaampi. Jos en niin pakkohan se on sitten ostaa, kun kunnon Piaggiota ei FSX:lle vielä olekkaan.

Itekki arvasin ton koneen oikein. Saas nähä sitte, ei oo mua yleensä onni tupannu tälläsissä asioissa potkimaan. Itelläni on Mario Noriegan tekemä Avanti jossa on mielestäni loistava ulkomodeli. Tämä Freeware siis. Mutta järjestelmien mallinnus sitten kärsiikin. Toivottavasti tuo tulee olemaan järjestelmiltään parempaa tasoa kuin saman lafkan Tilt Rotor... Tuon yhden kuvan perusteella FMC vaikuttaa tyyliltään hiukka Airbusmaiselta mutta mene tiedä sitten. Jos ei osu kohalle tuo palkinto niin sitten on ostettava.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Uudeksi julkaisuajankohdaksi laitettu nyt kevät 2010.

No keletus :D Täytyy sitten odotella vielä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä sitä nyt kiusataan immeistä :D

Jokos olet mahdollisesti päässyt kokeilemaan tätä tuotosta ja mahdolliset ensikokemukset fsx versiosta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jokos olet mahdollisesti päässyt kokeilemaan tätä tuotosta ja mahdolliset ensikokemukset fsx versiosta.

En vielä kun en ole päässyt ostamaan sitä, kun nettisivut ei toimi. :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En vielä kun en ole päässyt ostamaan sitä, kun nettisivut ei toimi. :-\

Jaas..mulla kyllä sivut toimii...joitakin päiviä sitte tosin olivat mykkänä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaas..mulla kyllä sivut toimii...joitakin päiviä sitte tosin olivat mykkänä.

Joo, toimi ne tuossa kl. 23 jälkeen illalla.

Siellä vaan ilmoitettiin yrittämään sivustolle pääsyä seuraavan kerran 45min päästä edellisestä yrityksestä, mutta nyt on Piaggio Hangaarissa ja hyvin lentää.

Vielä kun löytäis sen Paintkitin jostain, sivuston kolusin läpi ja kansiot mitä asennus asenti, ei mitn. Sivustolla mainitaan että olis sellanen olemassa, mutta missä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt myös Fs2004 versio julkaistu. Tosin jotain ongelmaa latauksien kanssa koska sain toimimattoman latauslinkin ostaessani kyseisen tuotteen.  :thmbdn:

Palaute lähetetty Wilcolle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään