Guest Palezu

Airbussin altitude calloutit

6 viestiä aiheessa

Pitkään tullut metsästettyä tämänkaltaisia "altitude calloutteja", eli noita synteettisiä "fifti forti thörti..." ääniä: http://www.liveleak.com/view?i=5f0_1183152276 tai

Paljon löytyy ääniä mutta mistään ei löydy juuri tuommoisen kuuloisia. Kaikki muut on sellaisia tylsän tai nuhaisen kuuloisia. Kellään tietoa mistä löytyis tollaset?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mahtava video kieltämättä!  :o

Äänistä luin seuraavan kommentin kyseisen videon kommenteista:

roblanduser1 (1 week ago)

Are those cockpit sounds included in the wilco airbus?

ronaldcgriffin (1 week ago)

They're edited in.

Eli epäilykseni osuivat oikeaan. Nuo on editoitu jälkikäteen oikeista videoista..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jahhah!  ;D Noh, in fact, sain mä jotain hätäediittiä ittekkin aikaan, yhdistelin monista eri paketeista...

On kyllä tosiaan mahtava video  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toisaalta esim. FSPassengersillä saa kaikkiin koneisiin nuo haluamasi äänet..  :thmbup: En sitten tiedä ovatko "nuhaisen" kuuloisia.

Tuossa nyt yksi nopeasti etsimäni malliesimerkki:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nauhoita itse omat äänet olemassa olevien nuhaisten päälle. Mä olen puhunu itte kaiken KLM- mission pack- Lufthansa mission pack ym- päälle. Kaikki äänet on wav- tiedostoina, niin puhuu itte ja tallentaa samalla nimellä. Tai vaikka ottaa videoista ääniraidan ja poimii sieltä halutut koollautit.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...

Paljon löytyy ääniä mutta mistään ei löydy juuri tuommoisen kuuloisia. Kaikki muut on sellaisia tylsän tai nuhaisen kuuloisia. Kellään tietoa mistä löytyis tollaset?

Hyvänkuuloiset olivat äänet, mutta liekköhän tuossa jälkimmäisessä matkustamon ovi unohtunut auki, kun kuului noita typeriä taputusääniä?

;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään