Guest Sipa

FS9 Ongelma kääntymisessä

18 viestiä aiheessa

Hyvää dallaspullan tuoksuista iltaa!  ;D

Joo, mutta asiaan..

Mulla on FS9 ongelmana kun käynnistää simun ja on kääntänyt joikkaria vahingossa ennen rullausta jonnekin suuntaan (välillä vaikkei olisi kääntänyt) ohjaus jää "Lukituksi" ja sitä ei saa käännettyä takaisin suoraksi vaan kone jää pyörimään ympyrää..

Aina aloittaessani simuilun joudun ajamaan vähän eteenpäin suoraan, että se ei jää "lukitukseen"

Onko ratkaisua asiaan vetelen saitekin pro flight yoke systeemillä ilman pedaaleija autorudder asetuksella ei ole ilmennyt samanlaista ongelmaa FSXälläkään mulla...

Ja tuo uusin EFHK 1.61 "kaatuilee" kiitoradat ja rakennukset kokonaan harmaana siis ihan kokonaan ja laskussa huomasin, että edessä oleva kiitorata on keskeltä maata..

Sami  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onhan EFHK 1.61 Kanssa asennettuna: FISD Library, FinnClass, FinnTerrain ja Vantaa photoscenery

Muuten ei toimi EFHK kunnolla...  :thmbup:

Kääntymisongelmaan en osaa auttaa  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Katoskatos ei ole noista kaikkia... Kiitoksia..

Mulla se silti toimi kyllä pari pv sitten vielä, paitsi kiitoradan numerot näkyi sumeina..

Sami  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on noilla saitekeilla ainakin slewissä samantapainen, rupeaa pyörimään ympyrää julmetun nopeasti, mutta normaalissa tilassa toimii normaalisti. Oletko tehnyt niin että laittanut yoken kiinni koneeseen vasta kun olet windowsissa? Siinä on kuulemma jotain häikkää jos se on kiinni koneessa ennen windowsin latautumista...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiinni koko ajan, fsx, tuskin vaikuttaa asiaan..

jari

Mulla ainakin calibroinnissa kun kattoo heittää kokoajan oikealle, kun taas ottaa irti ja laittaa takaisin niin suorassa. Tosin tämä tuskin on ratkaisi tuohon kokoaikaiseen lukkiutumiseen, kunhan mainitsin omasta ongelmasta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt muisti pelaa pätkittäin mutta jos ei ole polkimia niin pyörän kääntö on yhdessä aileronien kanssa ja täppä kohdassa "autorudder" jollon pyörät kääntyy..

jari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt ilmeni myös ongelma, että lennon jälkeen simulaattorin oletusnäkymään siirtymisessä (missä valitaan kone jne..) simu lopettaa toimintansa....

Ärsyttäviä nämä ongelmat  ;D

Sami

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt muisti pelaa pätkittäin mutta jos ei ole polkimia niin pyörän kääntö on yhdessä aileronien kanssa ja täppä kohdassa "autorudder" jollon pyörät kääntyy..

jari

Mulla on pyörän kääntyminen aina ollut yhdessä peräsimen kanssa, siis kahvan kiertämisessä tikussa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

huomasin nyt että sinulla ei ollut pedaaleja, ne sinun pitää hommata jos on yoke, pedaaleja voi hyvin käyttää ilman yokea mutta ei päinvastoin, siitä saa vain ongelmaa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

huomasin nyt että sinulla ei ollut pedaaleja, ne sinun pitää hommata jos on yoke, pedaaleja voi hyvin käyttää ilman yokea mutta ei päinvastoin, siitä saa vain ongelmaa

Kerros vähän mitä ongelmia, itsellä ei kyllä ole mitään ongelmaa, paitsi tosiaan tuo slew, joka ei haittaa mitenkään koska en käytä slewiä koskaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kerros vähän mitä ongelmia, itsellä ei kyllä ole mitään ongelmaa, paitsi tosiaan tuo slew, joka ei haittaa mitenkään koska en käytä slewiä koskaan.

Jos multa kysyt niin mulla ei ole ongelmaa, on pedaalit ja tikku, yokea en tarvii

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos multa kysyt niin mulla ei ole ongelmaa, on pedaalit ja tikku, yokea en tarvii

No mistä sitten päättelet että siitä on vain ongelmaa jos käyttää autorudderia pelkällä yokella... Huoh.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No mistä sitten päättelet että siitä on vain ongelmaa jos käyttää autorudderia pelkällä yokella... Huoh.

voit käyttää kuinka itse haluat

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun mielestä tuo yokella kääntäminen on ollut ihan jees vaikkei olekkaan hiveän todellista,,, pedaalit tosiaan on ostolistalla seuraavat tai uusi kone  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään