Toni Määttänen

Ultimate traffic vs. My Traffic

16 viestiä aiheessa

Ultimate traffic ehdottomasti parempi. Ainakin kuvien perusteella.  :thmbup: Minulla myös on tuo My Traffic ja sitä ei kyllä voi kehua muusta kun siitä että liikennettä on koko maailmaan. Koneet ovan suorastaan hirveän näkösiä.  :thmbdn: Itsekki olen miettiny aina välillä tuota Ultimate Trafficia mutta en ole kuitenkaan ostanut vielä sitä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

hirveän näköisiä????? no mikä kenellekin on. en mä niitä pidä kauheina. voin kuvitella mitä fäpsille kävis jos ne olis samaa laatua itse lennettävien kanssa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

hirveän näköisiä????? no mikä kenellekin on. en mä niitä pidä kauheina. voin kuvitella mitä fäpsille kävis jos ne olis samaa laatua itse lennettävien kanssa.

Noita Ai-koneita voidaan tehdä monella tavalla, uusimmat ovat melkein itse lennettävän tasoisia mutta LOD-tekniikan ansiosta ne eivät ole koneelle paha rasti maailmaan lisätä. Monet Ultimate Trafic 2:n käyttämistä koneista ovat todellakin parhaiden AI-koneentekijöiden FSX:lle käänntettyjä malleja.

Oletko tutustunut ilmaistarjontaan, joka käyttää myös noita parhaiden AI-tekijöiden malleja (ei tosin FSX:lle sovitrttuja, mutta sillä toimivia) mutta tarjoaa paljon enemmän realismia mitä tulee aikatauluihin, maalauksiin ja konetyyppeihin? http://www.world-of-ai.com/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

My Trafficin laatu on omasta mielestäni kyllä syvimmästä arsesta, siis jos UT verrataan siihen.

Itselläni löytyy UT2 ja en näe syytä miksi vaihtaisin sitä My Trafficiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos itse olet tyytyväinen MyTrafficiin, niin miksi vaihtamaan? Ihan hyvännäköisiä on minunkin mielestä nuo MyTrafficin koneet - ja mikä tärkeintä, eivät vaadi koneelta paljoa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nojaa, ei noita mitenkään erityisen hyviksi voi kehua. Teinä kyllä lataisin WoAI:n paketteja, oikeat yhtiöt oikeilla kentillä ja hienot modellit ilmaiseksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nojaa, ei noita mitenkään erityisen hyviksi voi kehua. Teinä kyllä lataisin WoAI:n paketteja, oikeat yhtiöt oikeilla kentillä ja hienot modellit ilmaiseksi.

Olen kokeillut WOAI:n paketteja, mutta jostain syystä ei toiminut oikein minun FSX:ssä (mm. koneet olivat täysin valottomia yöllä).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

My Trafficin kanssa toimii hyvin FS Live Traffic Worldwide, saat reaaliaikaisen liikenteen koko maailmaan. MyTrafficin mallit ovat nimenomaan frameystävällisiä..eivät ehkä miltään McPhatilta näytä mutta homma hoituu...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

My Trafficin kanssa toimii hyvin FS Live Traffic Worldwide, saat reaaliaikaisen liikenteen koko maailmaan. MyTrafficin mallit ovat nimenomaan frameystävällisiä..eivät ehkä miltään McPhatilta näytä mutta homma hoituu...

Aikalailla vain hinnakasta käyttää tuota FS Live Traffic Worldwide lisäosaa eli 79,95 € / 6kk   :o

http://www.airnavsystems.com/FS/order.html

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaa edes vähän vilkuilla noiden tuotteiden ominaisuuslistaa niin tajuaa että UT2 on ihan eri planeetalta.

MyTraffic on sitä perinteistä FS2004 -tekniikkaa joka ei tuo mitään uutta, kun UT2 taas luo liikennettä aivan eri tekniikalla. Tärkeimpiin ominaisuuksiin minun mielestäni kuuluu mm. se että koneet lentävät oikeita lentoväyliä pitkin eivätkä ristiin rastiin ja uusimman SP:n myötä mahdollisuus lukita FPS tiettyyn rajaan jonka alittuessa UT2 alkaa automaattisesti tiputtelemaan pois liikenteen määrää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei, tuli pieni kysymys liittyen UT2:seen. Minkälaista liikennettä Finnairilla on kyseisessä lisäosassa? Jos joku tämän lisäosan omistaja vois kertoa? :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on tuo mytrafic 2010 ja olen kattellu noita woai- meininkejä ja ne tuntuu niin hankalilta kun täytyy latailla ties minkäälaisia paketteja jne. Mt2010 riittää niille ketkä ei vaan tykkää niistä fckn orbit airlineistä ja muista defuliikenteestä. Mulle on ihan sama onko joku finnairin kone väärällä portila EFHK:lla jne. Mytrafficin kun asentaa niin on jos jonkinlaista poäristintä ties missä. Se riittää mulle ja ne nippelinviilaajat saa viilata simua miten lystää tietenkin. En teille kettuile ollenkaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on tuo mytrafic 2010 ja olen kattellu noita woai- meininkejä ja ne tuntuu niin hankalilta kun täytyy latailla ties minkäälaisia paketteja jne. Mt2010 riittää niille ketkä ei vaan tykkää niistä fckn orbit airlineistä ja muista defuliikenteestä. Mulle on ihan sama onko joku finnairin kone väärällä portila EFHK:lla jne. Mytrafficin kun asentaa niin on jos jonkinlaista poäristintä ties missä. Se riittää mulle ja ne nippelinviilaajat saa viilata simua miten lystää tietenkin. En teille kettuile ollenkaan.

niin no ei niissä Mt2010 väreissä mitään vikaa ole, ja olen melko samaa mieltä sinun kanssa tuosta. Mutta UT2 taitaa olla halvempi tällä hetkellä. Ja olen minä MyTraffic X:sää käyttänyt liikenteenä, kunnes tylsistyin siihen. Minulle on todellakin aivan sama millä portilla Finnairin koneet on. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

niin no ei niissä Mt2010 väreissä mitään vikaa ole, ja olen melko samaa mieltä sinun kanssa tuosta. Mutta UT2 taitaa olla halvempi tällä hetkellä. Ja olen minä MyTraffic X:sää käyttänyt liikenteenä, kunnes tylsistyin siihen. Minulle on todellakin aivan sama millä portilla Finnairin koneet on. :)

Niinno, Toni vähän vähätteli asiaa. ::) MyTrafficin mollaus ei suinkaan ole kiinni porteista (toki niistäkin on joskus valitettu kun ATR on ollut heavy-ständillä tai jotain muuta vastaavaa) vaan yksinkertaisesti sen käyttämät modelit ovat umpisurkeita eivätkä tosiaankaan rasita konetta yhtään sen vähempää kuin WoAI:n käyttämät ulkonäöllisesti melkeinpä lennettävien koneiden tasoiset modelit. Joskus oli myös aivan vääriä yhtiöitä ihan väärillä kentillä mutta en uskalla väittää että sitä ongelmaa MyTrafficin uusimmassa olisi. Toki tuollakin saa paljon liikennettä ja nopeasti ympäri maailmaa jos rahalla, realistisuudella ja koneiden ulkonäöllä ei ole väliä. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään