Guest oneworld

vasFMC 1.10 ei suostu yhdistämään simulaattoriin

4 viestiä aiheessa

Hei!

Latasin eilen vasFMC:n sivuilta vasFMC 1.10-nimisen ohjelman. Kun olin syöttänyt reitin ja käynnistänyt simun, kyseinen ohjelma ei suostu yhdistämään simuun (napissa lukee Not conn.) ja täten en voi käyttää vasFMC:ssää

Minulla olisi myös toinen kysymys. Mikä on sen ohjelman nimi, jolla pystyy olemaan internetissä samaan aikaan kun on itse simulaattorissa.

Kiitos etukäteen!  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ohjelman nimi jolla voi olla samaan aikaa simussa ja netissä on Microsoft Fligt Simulator ;D Siis: Jos sulla on FSX, niin paina alt+ENTER niin johan pomppaa windowediin. FS2004 toiminnasta en ole ihan varma sitten... Sillä lentelevät auttakaa sitten.

Koitapa ajaa vasFMCtä järjestelmävalvojana. Varmista myös, että SP1 ja SP2 asennettuna. En muista onko kumpikaan noista vaatimus mutta hyvä ne on silti olla ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ohjelman nimi jolla voi olla samaan aikaa simussa ja netissä on Microsoft Fligt Simulator ;D Siis: Jos sulla on FSX, niin paina alt+ENTER niin johan pomppaa windowediin. FS2004 toiminnasta en ole ihan varma sitten... Sillä lentelevät auttakaa sitten.

Tarkoitin siis Add-on lisäosaa simulaattoriin, elikkäs semmoinen lisä, jolla pystyy katsomaan netistä karttoja, etc.  Muistaakseni oon nähnyt semmoisen jossain screenshotissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään