Esa Sairio

Autot Malmin parkkipaikalla?

18 viestiä aiheessa

Autot tulevat FISD Libraryssä, tarkista että se on asennettuna ja aktivoituna FS:ssa.

Kiitos neuvosta Jari. Library ei ollut kunnolla asennettuna. Nyt autot ok Malmilla.

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä taida tuo FISD Library toimia FSX:ssä, kun kokeeksi latasin niin en huomannut mitään eroa mihinkään. Oli perin kummalliset ne asennusohjeet:

- Asennusohjeet

* Jos asennat FISD Librarya ensimmäistä kertaa, tee näin:

Ensin on poistettava vanhat kirjasto.bgl tiedostot. Tee Windows haku Flight Simulator hakemistossa ja niissä hakemistoissa missä FISD lisäosamaisemat sijaitsevat. (Voivat siis olla eri kovalevyillä ja eri hakemistoissa kuin simulaattori itse)

Haettavat tiedostot ovat tässä: (Kopioi ja liitä tiedostojen nimet Windows Haku ikkunaan)

FISD_trees.bgl;FISD_windsock.bgl;FISDtuulipussi.bgl;FISD_cars.bgl;

FISDObj_lib.bgl;FISDfence_lib.bgl;FISDflag.bgl;fisd_trees_su.bmp;

fisd_trees_fa.bmp;fisd_trees_wi.bmp;fisd_trees_hw.bmp;fisd_trees_sp.bmp;

FISD_windsock.bmp;FISDtuulipussi.bmp

Poista löydetyt bgl- ja bmp-tiedostot.

Mitä poistettavaa mulla on jos asennan ensimmäistä kertaa!!!!!!!!!???????????

Löin sen addon scenery- kansioon ja lisäsin sen scenery libraryyn. Ei mitään missään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä taida tuo FISD Library toimia FSX:ssä, kun kokeeksi latasin niin en huomannut mitään eroa mihinkään. Oli perin kummalliset ne asennusohjeet:

- Asennusohjeet

* Jos asennat FISD Librarya ensimmäistä kertaa, tee näin:

Ensin on poistettava vanhat kirjasto.bgl tiedostot. Tee Windows haku Flight Simulator hakemistossa ja niissä hakemistoissa missä FISD lisäosamaisemat sijaitsevat. (Voivat siis olla eri kovalevyillä ja eri hakemistoissa kuin simulaattori itse)

Haettavat tiedostot ovat tässä: (Kopioi ja liitä tiedostojen nimet Windows Haku ikkunaan)

FISD_trees.bgl;FISD_windsock.bgl;FISDtuulipussi.bgl;FISD_cars.bgl;

FISDObj_lib.bgl;FISDfence_lib.bgl;FISDflag.bgl;fisd_trees_su.bmp;

fisd_trees_fa.bmp;fisd_trees_wi.bmp;fisd_trees_hw.bmp;fisd_trees_sp.bmp;

FISD_windsock.bmp;FISDtuulipussi.bmp

Poista löydetyt bgl- ja bmp-tiedostot.

Mitä poistettavaa mulla on jos asennan ensimmäistä kertaa!!!!!!!!!???????????

Löin sen addon scenery- kansioon ja lisäsin sen scenery libraryyn. Ei mitään missään.

Jos asennat ensimmäistä kertaa niin sinulla tosiaankin on poistettavaa koska nuo tiedostot tulevat FISDin maisemien mukana ja ne pitää poistaa ettei tule päällekkäisyyksiä kun asennat FISD Libraryn.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä olen tähän asti pystynyt lentämään hyvin ilman mitään autojakin, sellaisia siellä näköjään on. Saisikohan ne pois kun ovat vaan turhia polygoneja joita kone laskee sen sijaan että maiseman pitäisi pysyä pystyssä ja pyöriä suunnilleen sujuvasti, niin että maamerkit kuten Ikea ja lahdentie näkyvät.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos neuvosta Jari. Library ei ollut kunnolla asennettuna. Nyt autot ok Malmilla.

yES

Minkä merkkisiä ja värisiä ne autot on? :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt kun minulla on todella tehokas tietokone, voin pitää KAIKKI FS 2004:n asetukset täysillä ja lisäksi asentaa mitä tahansa, monimutkaisiakin lisäosia. Malmikin on paljon realistisempi autoineen. Onhan siellä - mitä itse lentämiseen tulee - jotain 50 ai-konetta parkissa tai liikkeellä, kun ai =100% eikä framet puota yhtään asetusarvosta 40!

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt kun minulla on todella tehokas tietokone, voin pitää KAIKKI FS 2004:n asetukset täysillä ja lisäksi asentaa mitä tahansa, monimutkaisiakin lisäosia. Malmikin on paljon realistisempi autoineen. Onhan siellä - mitä itse lentämiseen tulee - jotain 50 ai-konetta parkissa tai liikkeellä, kun ai =100% eikä framet puota yhtään asetusarvosta 40!

yES

Aivan pakko sanoa! Esa lennä välillä, se on mukavaa... Lentämiseen ei todellakaan tarvita autoja parkkipaikoilla tai missään muuallakaan (viittaus FSX:n omistajille). Näiden kaikkien "yhdessä viettämiemme" vuosien aikana olet hyvin usein kysellyt koneen /näytön-ohjaimen kellottamisesta. On mukavaa että nyt kaikki pyörii sujuvasti! Entäpä se itse asia, eli lentäminen?

T: Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lisäänpä vielä!

Ymmärrän täysin sinun lähestymistapasi lentosimulaattoria kohtaan (en halua vinoilla millään tapaa). Ehkäpä me Suomalaiset olemme kateellista kansaa, koska tämäkin täytyy kirjoittaa... ;D Ymmärrän täysin sen, että koska teet maisemia meidän kaikkien simulaattorikäyttäjien hyödyksi ja huviksi, niin tarkastelet simulaatio-maailmaa juuri siitä vinkkelistä! Se että sinulle on tärkeää autot Malmilla, on taas täysin epäolennaista minulle. Itselleni tämä on harrastus josta nautin 100% edelleenkin, vaikka Virtual Finnairilla on tullut täyteen jo kahdeksan vuotta. Kateudesta mainitessani tarkoitan sitä, että jotkut onnekkaat tehokkaan koneen omistajat voivat tehdä nautinnostaan "täydellisen" maisemia lisätessään. Se mikä on minulle epäolennaista, on sinulle kaikki kaikessa. On pakko sanoa, että pitkällä lennolla on tylsää ja jotakin olisi kivaa nähdä? Usein katselenkin maisemia jos sää sallii. Korkeilta lentopinnoilta näkee kaiken toisin, eli siten että maisemat ovat "realistisia" real as it gets 8)

Kunhan Esa vaan saat asennetuksi kaiken pakollisen/pakkomielteisen materiaalin, niin ehkäpä pääset myös nauttimaan lennoista? Toivon että nautit lentämisestä ilman "tökkimistä", koska minä ja moni muu ei tällaista herkkua saa kokea. Verkossa lennettäessä ei maisemat ole se olennainen asia kuten varmaankin ymmärrät? Verkkolento-softa imee koneesta ne viimeisimmätkin tehot, joten aina ei lennellä hymyssä suin :-\ Maisemat joita olet tehnyt, ovat todellakin upeita!!!

Esa ota hetki aikaa itsellesi, ja nauti työstäsi 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lisäänpä vielä!

Ymmärrän täysin sinun lähestymistapasi lentosimulaattoria kohtaan (en halua vinoilla millään tapaa). Ehkäpä me Suomalaiset olemme kateellista kansaa, koska tämäkin täytyy kirjoittaa... ;D Ymmärrän täysin sen, että koska teet maisemia meidän kaikkien simulaattorikäyttäjien hyödyksi ja huviksi, niin tarkastelet simulaatio-maailmaa juuri siitä vinkkelistä! Se että sinulle on tärkeää autot Malmilla, on taas täysin epäolennaista minulle. Itselleni tämä on harrastus josta nautin 100% edelleenkin, vaikka Virtual Finnairilla on tullut täyteen jo kahdeksan vuotta. Kateudesta mainitessani tarkoitan sitä, että jotkut onnekkaat tehokkaan koneen omistajat voivat tehdä nautinnostaan "täydellisen" maisemia lisätessään. Se mikä on minulle epäolennaista, on sinulle kaikki kaikessa. On pakko sanoa, että pitkällä lennolla on tylsää ja jotakin olisi kivaa nähdä? Usein katselenkin maisemia jos sää sallii. Korkeilta lentopinnoilta näkee kaiken toisin, eli siten että maisemat ovat "realistisia" real as it gets 8)

Kunhan Esa vaan saat asennetuksi kaiken pakollisen/pakkomielteisen materiaalin, niin ehkäpä pääset myös nauttimaan lennoista? Toivon että nautit lentämisestä ilman "tökkimistä", koska minä ja moni muu ei tällaista herkkua saa kokea. Verkossa lennettäessä ei maisemat ole se olennainen asia kuten varmaankin ymmärrät? Verkkolento-softa imee koneesta ne viimeisimmätkin tehot, joten aina ei lennellä hymyssä suin :-\ Maisemat joita olet tehnyt, ovat todellakin upeita!!!

Esa ota hetki aikaa itsellesi, ja nauti työstäsi 8)

Samoilla linjoilla Esan kanssa, tosin FSX kyseessä, tarvitsen jokaisen hilavitkuttimen Suomi-maisemissa, ja heti kun uusi maisema ilmestyy, pakko asentaa.

Tosin Jari Varjeen Mystery Sceneryä en ole asentanut, koska en tiedä sen sijaintia. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Samoilla linjoilla Esan kanssa, tosin FSX kyseessä, tarvitsen jokaisen hilavitkuttimen Suomi-maisemissa, ja heti kun uusi maisema ilmestyy, pakko asentaa.

Tosin Jari Varjeen Mystery Sceneryä en ole asentanut, koska en tiedä sen sijaintia. 

Jaa tuo Jarin Mysteeri maisema onkin jäänyt minulta huomaamatta. Pitääpä  asentaa ja koittaa löytää se.  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaa tuo Jarin Mysteeri maisema onkin jäänyt minulta huomaamatta. Pitääpä  asentaa ja koittaa löytää se.  ::)

Ilmoitteleppa sitten kun löydät.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään