Petri Koivisto

Näyttövikaa / Ongelmaa PMDG:n kanssa?

10 viestiä aiheessa

Morjesmorjes.

Ärsyttävä vika tässä koneessa/näytössä. Aina vain PMDG:n tuotteiden kanssa (MD11/B747), ei muistaakseni ole koskaan tullut esim LDS:n koneen kanssa.

Eli, kun vaikka vaihtaa window-modesta fullscreeniin, tai käy jossain valikossa, niin simu sekoaa täysin. Tässä muutama kuva aiheesta:

[ attachment removed / expired ]

Tässä pitäisi olla 747-8... ???

Tässä pitäisi olla Bostonin lentoasema...

...

Eli, nytkin kun olin lentämässä Lontoosta Bostoniin, matka sujui muuten hyvin mutta perillä huomasin että maassa oli jotain vikaa, oli ns "läpinäkyvä" koko rannikko, ja sitten näkyi noita viivoja mitä näkyy tuossa tokavikassa kuvassa. Koitin korjata sitä menemällä fullscreen-modeen, mutta asia senkun pahentui, siitä nuo kuvat. Rämppäämällä noiden eri modien välillä tuo vaihtelee, kuten näkyy. Välillä näkyy pelkkää mustaa, välillä vilkkuu koko maisema, välillä näkyy kone tolleen "melkein"...

Täysin samaa esiintyy MD11 kanssa, mutta ei muiden koneiden.... Mikähän tuo voi olla? Näyttiksissä vikaa? Tai ajureissa? Vai simussa?

Simu on FSX, näyttikset GayHorse GTX295...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Samaa vikaa täällä, mutta Eaglesoftin Citation II:lla. Täälläkin FSX, GeForcen GTX sarjalainen (GTX260) ja Win7 64 bit. Toistaiseksi tuo ongelma on ollut vain tuon citikan kanssa. Millään muilla koneilla ei ongelmaa esiinny.

En ole jaksanut googletella asiaa kun laiskana miehenä olen kuikuillut löytyisikö täältä onglemaan ratkaisua  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo mä kans kärsin tästä ongelmasta. Vanhalla ja nyt uudellakin koneella. PMDG:n foorumeilta voi etsiä ratkaisua. Esim. äänenlaadun tiputtaminen tms... PMDG:n tuoteissa ilmeisesti on jonkunlaisia muistivuotoja jotka aiheuttaa ongelmaa. 32bit:llä ongelma ilmenee yleensä OOM:na. Harmi ettei mitään kunnon ratkaisua ole tähän ongelmaan vielä löytynyt. Jos on kertokaa :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisiko taas tuota kuuluisaa Vista Vitsaus ongelmaa.  Mulla PMDG 747 ja LDS 763 ei mitään ongelmia XP käyttiksen kanssa.

Tuolla PMDG ohjeissa muistaakseni luki että eivät suosittele Vista käyttistä PMDG 747-400 X pyörittämiseen.

Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sama myös windows 7:lla. JS41:llä auttaa kun ottaa paneelin visual effectejä veks configin kautta.

Aijaa, täytyy koittaa. Mulla myös tuo Win7, ja noi "performance" asetukset täysillä sieltä. Siis mitkä parantaa sitä VC qualityä vai mitälie...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aijaa, täytyy koittaa. Mulla myös tuo Win7, ja noi "performance" asetukset täysillä sieltä. Siis mitkä parantaa sitä VC qualityä vai mitälie...

Icing efectin kanssa oli ainakin itselläni häikkää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hämmentävää. Mulla ei oo ollu visvan kanssa koskaan mitään ongelmia PMDG:n tuotteiden kanssa. (MD11, B747 ja JS41) ???

Sama täällä

jari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hämmentävää. Mulla ei oo ollu visvan ja seiskan kanssa koskaan mitään ongelmia PMDG:n tuotteiden kanssa. (MD11, B747 ja JS41) ???

Vaikuttaisko myös se mikä näytönohjain ja mikä ajuri sille on pyörimässä Vista/7-kokoonpanossa.

Aika outoa suuret olivat odotukset windows 7 kohtaan etenkin parannukset ja korjaukset Vistaan nähden.

Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään