Juha Martimo

Pari UT2 kysymystä (Oli:Ultimate Traffic 2 kaataa simun)

12 viestiä aiheessa

Terve!

Eilen ostin F1:stä UT2. Nyt sitten on tullut fatal error jutut kehiin. Jeah!  :thmbup:

Mikäli olen oikein ymmärtänyt UT2 toimintaa, niin liikenne pitää aina käynnistää Add on palkista? Tai ainakin jos vaihdat kenttää kesken lennon, kuten äskön testaillessa??

Äsken menin KJFK:lle testaamaan miltä liikenne siellä näyttää, niin liikennettä ei ollutkaan yhtään, noh sitten add on palkista laitoin start traffic ja hupskeikkaa simu nurin  >:( Simusta traffic slaiderit 50% ja UT:n säädöistä 100%.

Osaisiko kukaan kyseisen lisurin omistaja antaa vinkkiä missä vika........

Kiitokset jo etukäteen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve!

Eilen ostin F1:stä UT2. Nyt sitten on tullut fatal error jutut kehiin. Jeah!  :thmbup:

Mikäli olen oikein ymmärtänyt UT2 toimintaa, niin liikenne pitää aina käynnistää Add on palkista? Tai ainakin jos vaihdat kenttää kesken lennon, kuten äskön testaillessa??

Äsken menin KJFK:lle testaamaan miltä liikenne siellä näyttää, niin liikennettä ei ollutkaan yhtään, noh sitten add on palkista laitoin start traffic ja hupskeikkaa simu nurin  >:( Simusta traffic slaiderit 50% ja UT:n säädöistä 100%.

Osaisiko kukaan kyseisen lisurin omistaja antaa vinkkiä missä vika........

Kiitokset jo etukäteen.

Moi, oletko asentanut toissa viikolla julkaistun SP1 paketin? Ja ei sillä ole väliä käynnistääkö sen Simussa, yleensä itselläni se on ollut alusta lähtien aina käytössä, eli ei ole tarvinnut erikseen "kytkeä" päälle liikennettä. Ei myöskään ole vielä kaatunut simulaattori sen takia, joskus on ut2traffic.exe kaatunut, mutta ei itse simu. Mahdollisesti kannattaa asentaa päivitykset ja jos ei silläkään toimi, niin sitten uudelleen asennat sen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi, oletko asentanut toissa viikolla julkaistun SP1 paketin? Ja ei sillä ole väliä käynnistääkö sen Simussa, yleensä itselläni se on ollut alusta lähtien aina käytössä, eli ei ole tarvinnut erikseen "kytkeä" päälle liikennettä. Ei myöskään ole vielä kaatunut simulaattori sen takia, joskus on ut2traffic.exe kaatunut, mutta ei itse simu. Mahdollisesti kannattaa asentaa päivitykset ja jos ei silläkään toimi, niin sitten uudelleen asennat sen.

Moi

Joo siinä oli valmiina SP1. Pitänee kokeilla varmaan uudelleen asennusta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi

Joo siinä oli valmiina SP1. Pitänee kokeilla varmaan uudelleen asennusta.

Joo, kannattaa ottaa vaikka viirustorjunta pois siks aikaa päältä kun asennat, mulla tuo Nortonin SONAR valittaa yleensä noista Flight1 wrappereista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Just päivittelin vanhaan versioon SP1:en. Ei ollut mitään ongelmia ennen päivitystä eikä näytä olevan nytkään. Tein asennuksen vanhan version päälle kun en mistään löytänyt ohjetta miten pitäisi tehdä. Yleensä kai SP:t ajetaan sellaisenaan edellisen version päälle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Just päivittelin vanhaan versioon SP1:en. Ei ollut mitään ongelmia ennen päivitystä eikä näytä olevan nytkään. Tein asennuksen vanhan version päälle kun en mistään löytänyt ohjetta miten pitäisi tehdä. Yleensä kai SP:t ajetaan sellaisenaan edellisen version päälle.

Sama juttu.  Kaikki toimii edelleen mainiosti!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tere taas!

Tuli tässä mieleen että olisiko jäänyt joitain jämiä WOAI paketeista ja menin katselemaan scenery/world/scenery kansiosta mitä siellä on ja siellä oli seuraavat traffic filut:

1. traffic1.bgl  Onko tämä UT2 tekemä filu?

2. trafficAircraft.utb (mikä utb?)  Onko tämä defu traffic filu? Saako poistaa?

Ja sit oli trafficBoats ja trafficCarriers...Nämähän on ilmeiseti paatteja ?  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tere taas!

Tuli tässä mieleen että olisiko jäänyt joitain jämiä WOAI paketeista ja menin katselemaan scenery/world/scenery kansiosta mitä siellä on ja siellä oli seuraavat traffic filut:

1. traffic1.bgl   Onko tämä UT2 tekemä filu?

2. trafficAircraft.utb (mikä utb?)  Onko tämä defu traffic filu? Saako poistaa?

Ja sit oli trafficBoats ja trafficCarriers...Nämähän on ilmeiseti paatteja ?  :-\

Mulla on siellä vain kolme traffic-filua, tuo sun ensimmäinen (traffic1.bgl) puuttuu.  Ilmeisesti se ei ole UT2-filu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on siellä vain kolme traffic-filua, tuo sun ensimmäinen (traffic1.bgl) puuttuu.  Ilmeisesti se ei ole UT2-filu.

OK. No onko sulla tommosta .utb filua?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Iltaa!

Nyt on saatu UT2 pelaamaan ja heti tuli parit kyssärit mieleen.

1. In Game Settings valikossa on jokin FPS slaideri. Kannataako sitä käyttää? En ole oikein päässyt jyvälle, että mitä se tekee.....Ymmärtääkseni jos laitat arvon 20 ja simussa FPS laskee sen alle, niin se vähentää liikennettä? Menikö lähellekkään? Itse käytän OFF asentoa.

2. Eilen sijoitin FlyTampan Bostonin ja hetihän sinne piti hyökätä pää kolmantena jalkana katselemaan minkälaista liikennettä siellä on. No sieltä löyty 4 kappaletta Triploja ja yksi nakkikannu. Sitten muutama kymmenen kesnaa. Yleisestikkin mitä olen testaillut, niin matkustajakoneita ei juurikaan ole missään. Vielä ikinä en ole nähnyt kentällä liikkuvaa jettiä!! WOAI:lla oli hiukkasen eri kuviot. UT2 säädöissä trafikit 100% ja testailuissa simussa samoten 100%.

Joten onko jokin asetus väärin vai miten muilla tämä menee?

Kiitokset!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään