Juhani Pelli

Kone ei asennu oikein [RATKAISTU]

15 viestiä aiheessa

Imutin Simaviation sivulta koneen...http://www.simviation.com/simviation/download.php?ID=6692...selostuksen mukaan pitäisi toimia FSX:ssä

Purin sen väliaikaiseen kansioon ja siirsin paketin simobjects/airplanes-kansioon. Simussa se näkyy kyllä, mutta melko aneemisen harmaana..ei mittareita...ei värin väriä. Kehtaisko kukaan kertoa mikä tässä mättää. ( Olen tavannut sivuja ennen kysmyksen esittämistä, mutta en onneton ole löytäny vastausta..

Käyttis on 64 bit. Win7 prof. ja muistia 4 Gigaa, näytönohjaimenkaan ei pitäis olla esteenä...

yst. jussi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos panit sen väliaikaiseen kansioon, niin nyt se on sitten kahden väliaikaisen kansion sisällä, otappas ja aukase ne kansiot kerrallaan niin pitkälle että se kone tulee esiin ja panet sen sinne airplanes kansioon simuun niin se toimii, mutta siinä ei ole ääniä ne sinun pitää hakea jostain.

Tämä toimii mulla XP

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos panit sen väliaikaiseen kansioon, niin nyt se on sitten kahden väliaikaisen kansion sisällä, otappas ja aukase ne kansiot kerrallaan niin pitkälle että se kone tulee esiin ja panet sen sinne airplanes kansioon simuun niin se toimii, mutta siinä ei ole ääniä ne sinun pitää hakea jostain.

Tämä toimii mulla XP

Juu kiitos...mutta kyllä tässä äänet on..kone toimii  muutoin, mutta on vain ihan väritön ulkoa ja sisältä.. virtual cockpit toimii, muttei näy mittareita..harmaata massaa...ohjaussauva erottuu....???

yst. jussi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko texture kansiotkin koneen kansiossa?

SMS-MD-11 kansion sisältö näyttää seuraavalta:..model, model.vc panel, sound, texture1, texture.CAL-NC. texture.DAL-NC, texture.DAL-NOC, texture.eal, Texture.Fedex texture.swiss, aircraft.CFG,

md11.air, md11_notes ja hännänhuippuna readme textitiedosto... eli suurinpiirtein samat tiedostot,  kuin esin simuun kuuluvassa Bombardier_CRJ_700 koneessa..??

yst. jussi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se kone on valmis pantavaksi aisplanes kansioon, ei sinun tarvii tehdä mitään sen kanssa, starttaat simun uudestaan ja sillä sipuli, niin se minulla toimii.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se kone on valmis pantavaksi aisplanes kansioon, ei sinun tarvii tehdä mitään sen kanssa, starttaat simun uudestaan ja sillä sipuli, niin se minulla toimii.

Joo sinne mä se tökkäsin... sammutin simun ja tietsikankin vielä, ja uudelleen käynnistyksen jälkeen...edelleen harmaata mössöä...muutoin kone toimii, niinkuin aiemmmin kerroin... voihan se olla, ettei tää jostain syystä halua toimia ihan kivutta suoraan win7:ssa..Oliskos kenelläkään ideaa asian suhteen.

Muljahti tässä mieleen, että rukkasin tässä päivänä muutamana näiltä sivuilta löytämäni ohjeen avulla... sitä AppData/Roaming/Microsoft/FSX/fsx.cfg-tiedostoa..saadakseni noita scenery yms. paranneltua.

Ne parani huuomattavasti , mutta mahtokohan siinä nyt sitte taas  etusormi  olla ajatusta nopeempi.. ja hipaistu joku kohta persiilleen???

yst. jussi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisiko kenelläkään ehdotuksia.. ja halua avittaa pienen pulmani ratkaisuksi...Luulisin, että hyösyttäisi muitakin mahdollisesti saman pulman kanssa tuskailevia?

yst. Jussi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

DX 10 preview pois päältä.

Eli asetuksista, display välilehdeltä.

Jes...Suur Tänu..nii ku eestipoika sanos...Osaatko sanoa mikä moisen aiheuttaa..?

yst. jussi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

joh mulla oli sama ongelma joittenkin koneiden kanssa mut tosiaan korjautuu kun ottaa ton DX-10 pois käytöstä

Osaiskos kukaan muuten sanoo et miks tota ei voi työntää portilta pois... ja onko siihen mitään korjaus keinoa :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen huomannu saman bugin siinä. Vedä SLEWillä kone portilta. En ole keksiny muutakaan keinoa. Ja jos joku osaa kertoa missä siinä on "Course"n säätö, niin olisin hyvinkin tyytyväinen. Ei sillä kuuhun mennä, mutta onhan yksi kone lisää missä on finskin tekstuurit. (Med Julgubben)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen huomannu saman bugin siinä. Vedä SLEWillä kone portilta. En ole keksiny muutakaan keinoa. Ja jos joku osaa kertoa missä siinä on "Course"n säätö, niin olisin hyvinkin tyytyväinen. Ei sillä kuuhun mennä, mutta onhan yksi kone lisää missä on finskin tekstuurit. (Med Julgubben)

Det heter Jultomte, inte Gubbe.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään