Guest colnago

Laskeutumisen jälkeen portille miten ?

15 viestiä aiheessa

Miten on,kun laskeudun kentälle ATC antaa ohjeet aina parkiin kentälle eikä putkelle pitääkö ostaa lisäosia vai miten saan koneen putkelle esim. gate 22

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten on,kun laskeudun kentälle ATC antaa ohjeet aina parkiin kentälle eikä putkelle pitääkö ostaa lisäosia vai miten saan koneen putkelle esim. gate 22

Älä rullaa niiden atc-ohjeiden mukaan :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä mä rullaan atc-ohjeiden mukaan, mut putkeen pääsy onkin sit tuurista kiinni.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitten on edessä AES:n hankkiminen.

Siinä saa itse valita mille tuubille sinut ohjataan.

Myös siirtyminen verkkoon auttaa  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Verkossa pääsee ihan satavarmasti gatelle matkustajakoneella, jos sitä pyytää, eikä maksakaan mitään.  :thmbup: Ja paljon realistisempaa meno myös.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eeeeei pääse esim. C172:lla pyydät porttia 30 hesassa, hihihohhähä. Mutta siis verkkohan nyt on ainut ja oikea paikka harrastaa virtuaalilentämistä muutenkin.

Hmm.... No tässä tarkoitettiinkin matkustajakoneita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Missäs niin sanottiin? :P

Tässä:

Verkossa pääsee ihan satavarmasti gatelle matkustajakoneella, jos sitä pyytää, eikä maksakaan mitään.  :thmbup: Ja paljon realistisempaa meno myös.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä:

Joo, nyt kun muokkasit sen siihen. Alkuperäisessä ei silti puhuta mitään matkustajakoneista, vai? :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, nyt kun muokkasit sen siihen. Alkuperäisessä ei silti puhuta mitään matkustajakoneista, vai? :P

Eipä puhuttu. Mutta voihan sen maalaisjärjellä päätellä, että ei yleensä Ultralla sinne portille mennä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kummaa, ainakin mulla FSX:llä kun vaikka hesaan laskeudun, on mahdollisuus pyytää Taxi to the gates, parking ja fueling...

Ei se ole kummaa. Se on kummaa miksi jengi ei laita mihinkään näkyviin onko kyseessä fs9 vai x kun kyselee tahi ihmettelee. Ileisesti tässä on kyseessä fs9, koska fsx antaa valinnanmahdollisuuden noista parkista, löpöstä ja porteista. portin numeroa ei pysty itse valitsemaan kuitenkaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Alkuperäisessä ei silti puhuta mitään matkustajakoneista, vai? :P

Ei. Ja jos katsoo tota originaalia Laurin viestiä tosta Jeromen lainauksesta, niin siitäkin "uupuu" toi maininta matkustajakoneista, mikä on ilmestynyt siihen nyt :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eeeeei pääse esim. C172:lla pyydät porttia 30 hesassa, hihihohhähä. Mutta siis verkkohan nyt on ainut ja oikea paikka harrastaa virtuaalilentämistä muutenkin.

Riippuu toki henkilön tarpeista. Verkossa myös ATC-palvelun saatavuus ei ole taattua...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Riippuu toki henkilön tarpeista. Verkossa myös ATC-palvelun saatavuus ei ole taattua...

Silloinhan saat itse päättää minne ajelet?!?! Kunhan muistat ilmoittaa siitä unicomilla  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään