Petri Koivisto

Pieni ongelma LDS:n kanssa.

7 viestiä aiheessa

Moikkis,

 

eli siis, ongelmaa moottorien käynnistyksen kanssa tuntuu olevan aina kylmällä ilmalla, eli kun lähtee EFHK:lta liikenteeseen. En tiedä onko tuo joku bugi vai mistä lie johtuu, vai enkö vaan osaa "Cold Wx" -käynnistystä ;D

 

Joka tapauksessa, eng start ign on both, ja kierrätän kyllä n2 melkeen 20.0, sitten fuel on ja mylly lähtee pyörimään vajaa 40.0 n2, mutta sitten sammuu. Kokeilin pari kertaa mutta aina sammui. Joskus aiemmin kokeilin käynnistää eng 1 ensin ja se lähti ekalla, ja sitten 2. uudestaan ja sekin lähti.

 

Äsken lähtiessäni sai koittaa varmaan 5 kertaa mutta ei. Ensin kuten sanoin, pari kertaa yritin kakkosta käynnistää ignition switch "both", ei vaan lähtenyt, sitten koitin ykköstä tuo selector kohdassa 1, ei lähtenyt. Sitten takas "both" ja kierrätin about 25 n2, sitten lähti kakkonen. Ykkönen ei lähtenyt vaan sammui taas, no lisäsin kierroksia kakkoseen ja sitten lähti myös ykkönen toisella yrittämällä. IRL oltaisiin tuossa vaiheessa hinattu kone jo halliin... ;D Kaks kertaa saa vissiin yrittää käynnistystä mutta jos ei lähde niin takas putkeen ja soittoa mekaanikolle... mutta simussa vähän vaikea lähteä hinailemaan... ;D

 

Sekin tuossa on ärsyttävää koska FMC:stä lähtee kaikki tiedot pois ja ne saa näpytellä uusiksi aina joka kerran jälkeen. Onneksi sentään IRS pitää paikan ettei sitä tartte ootella uudestaan... ;D

 

Kertaakaan ei ole noin käynyt kun olen lähtenyt jostain muualta.... onkohan tuo siis joku "vika" vai ihan vaan ominaisuus että ei lähde niin helpolla kun on kylmää, nytkin oli -19 hookoolla...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Itse lähdin aamulla kohti Halifaxia. LDS:tä en tiedä, mutta itselleni on ilmennyt sellainen ongelma (PSS+Posky), että koneet eivät lähde käyntiin ollenkaan, ellei fuel switch:n kääntämisen jälkeen paina CTRL+Shift+F4 -yhdistelmää :thmbdn: Viimeksi vältyin tältä, kun aloitin lennon defu Cessnalla (Kone siis portille moottori käynnissä) ja sen jälkeen vasta vaihdoin 757:n alle. Mitähän tollekin voisi yrittää tehdä?

 

T: Mika

 

E: Ja itsekin kyllä suosiolla kierrätin sinne 2.0, ja ENG START both. Eipä siinä mitään, hieman varoitteli OIL TEMP:sta.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Itse lähdin aamulla kohti Halifaxia. LDS:tä en tiedä, mutta itselleni on ilmennyt sellainen ongelma (PSS+Posky), että koneet eivät lähde käyntiin ollenkaan, ellei fuel switch:n kääntämisen jälkeen paina CTRL+Shift+F4 -yhdistelmää :thmbdn: Viimeksi vältyin tältä, kun aloitin lennon defu Cessnalla (Kone siis portille moottori käynnissä) ja sen jälkeen vasta vaihdoin 757:n alle. Mitähän tollekin voisi yrittää tehdä?

 

Tuota.. miten olisi vaikka aloittamalla lennon defu Cessnalla ihan niinkuin teit jo?  ;D

 

Näin se vaan on. Se ainakin varmistaa että simun "sisäisissä asetuksissa" ovat nappulat oikeissa asennoissa.

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Voisi auttaa, jos laittaa default Cessnan muuten Cold&Darkiksi, mutta laittaa mikstuuran pohjaan painamalla mainittuja näppäimiä Ctrl+Shift+F4, ja tallentaa Default-lennoksi.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Voisi auttaa, jos laittaa default Cessnan muuten Cold&Darkiksi, mutta laittaa mikstuuran pohjaan painamalla mainittuja näppäimiä Ctrl+Shift+F4, ja tallentaa Default-lennoksi.

 

Täytyy koittaa, koska jotenkin se default lentoon liittyy... Näkee huomenna auttoiko PSS:n muuttaminen cold&dark:sta tilaan jossa kaikki käynnissä. Sammutin tämän jälkeen järjestelmät, ja laitoin takaisin coldiksi ;)

 

T: Mika

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään