Guest SimPilotti

First Class Simulation ostaminen

5 viestiä aiheessa

Hei ! Ostin kyseistä liikkeestä Visalla lisäosan. Maksun jälkeen sain latauslinkin josta latasin ohjelman. Asennus vaatii serial key numeroa. En keksi missä se olisi, sivu jossa  latauslinkki on sitä ei löydy. Sähköposti antoi ymmärtää että se olisi samalla sivulla latauslinkin kanssa. Onko muilla kokemusta tästä firmasta ? Laitoin sähköpostia firmaan mutta saan ilmeisesti vastauksen vasta maantaina.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koitahan katella tarkkaan esim jos siellä on Order History tjsp, yleensä niiden yhteyksissä on seriaalit yms.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen yrittänyt katsella kaikki ikkunat. Tilauksen tila näyttäisi olevan 'pending' onkohan sen käsittely jäänyt kesken ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen hankkinut kyseiseltä valmistajalta yhden lisäosan suoraan heidän kotisivuiltaan ja tuolla kyllä tulee serialkey numero heti ostamisen / maksusuorituksen jälkeen.

Tuolla ne löytyy kohdasta My account ( oma tilautili / tilaushistoria ) josta löytyy myös latauslinkit. Jos olet hankkinut jostakin muusta paikasta niin vaikea sanoa mikä

siellä käytäntö.

http://www.simsoftware.co.uk/index.php

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asia selvisi, tyhmä juttu !! Tiedot olivat latauslinkkisivulla mutta fonttien väri oli valkoinen eli sama kuin pohjaväri. Kun maalaa hiirellä alueen teksti alkaa näkyä. Kiitos kaikille vastauksista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään