Guest cabpilot

Captain Sim B-52 Buff Exterior julkaistu

5 viestiä aiheessa

747:n ohjaamoilla... Why...? En osta, kun ei ole BUFF:n omaa ohjaamoa  :P.

Katsoin aivan samaa... Mutta systeemi näyttää olevan se, että aluksi otetaan rahat pois ulkomallilla, sitten seuraavana tehdään ohjaamo -> rahat pois, sitten tulee toimiva mittari-> rahat pois, toinen toimiva mittari -> rahat pois. Kummalliseksi on mennyt lisäosamarkkinat, rahastetaan monta kertaa, tai myydään totaalista wapowarea (luvataan, mutta ei julkaista koskaan)  :thmbdn:

Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kummalliseksi on mennyt Captain Simin toiminta muutenkin...taitaa olla pelkkä petosfirma nykyisin. Kaksi kuukautta sitten ostin "9,99-dollaria kaikki tuotteet"-tarjouksesta FSX Space Shuttlen.  Eipä ole tähän päivään mennessä tullut aktivointikoodia meiliin eikä aktivointiserveri vastaa. Yhteenkään meiliin en ole saanut vastausta...

PayPal totesi ettei tapaus  kuulu heidän vastuulleen sillä olen saanut varsinaisen kaupan kohteen, ts. asennustiedoston. Aktivointikoodi ei sitten siihen kuulukaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kummalliseksi on mennyt Captain Simin toiminta muutenkin...taitaa olla pelkkä petosfirma nykyisin. Kaksi kuukautta sitten ostin "9,99-dollaria kaikki tuotteet"-tarjouksesta FSX Space Shuttlen.  Eipä ole tähän päivään mennessä tullut aktivointikoodia meiliin eikä aktivointiserveri vastaa. Yhteenkään meiliin en ole saanut vastausta...

PayPal totesi ettei tapaus  kuulu heidän vastuulleen sillä olen saanut varsinaisen kaupan kohteen, ts. asennustiedoston. Aktivointikoodi ei sitten siihen kuulukaan...

Oletko katsonut ostohistorian kautta Captain Simillä? Kyllä noista aina on tullut tiedot ostoksista spostiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Outoa, itse olin ostoksilla samassa alessa ja tilauskoodillahansiellä vain operoitiin. Varsinainen asennus ja aktivointi oli automaattinen ilman koodien kanssa pelleilyä.

Sen sijaan PMDG:n Jetstream on vähän suututtanut, kun kyselemättä asensi ohjelmanpätkän valvomaan tuotteen aitoutta. Ei siinä mitään, mutta kun se ohjelma on päällä myös ilman FS X:n käynnistämistä. Käsin pitää kytkeä pois päältä, jos haluaa ilman sitä toimia tietokoneellaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään