Jesperi Lauhio

FSX Aircraft valikko ei aukea

26 viestiä aiheessa

Nyt kun tulin tänään koneelle tässä jokunen kymmentä minuuttia sitten, avasin simun ja rupesin valitsemaan konetta, niin eikös tuon aircraft valikon pitänyt ruveta bugaamaan. Aina, ihan aina, kun yritän avata valikon, simu lakkaa vastaamasta. Mitä ikinä teen niin ei toimi. Missähän vika voisi olla ja, yllätys yllätys, miten sen voisi ratkaista?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Teeppä sillein, että annat sen defu cessnan olla valittuna. Lennon ladattua kokeile toimiiko aircraft valikko sitä kautta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Teeppä sillein, että annat sen defu cessnan olla valittuna, lennon ladattua valitse aircraft valikosta uusi kone.

Mitähän mä sanoin tuola?

Mitä ikinä teen niin ei toimi.
Niin että kokeiltu on. Sori jos oon töykee, on ollu muutenki niin p***a päivä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksi kyselet sitten apua, jos mikään ei auta? Uudelleenasennus auttaa varmasti, myös korjausasennusta kannattaa kokeilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitähän mä sanoin tuola?  

No et ainakaan, että olisit tuota Kimin ohjetta ehtinyt kokeilla. Ihan turha hyppiä auttajien silmille...

Sori jos oon töykee, on ollu muutenki niin p***a päivä.

Ei ole mikään tekosyy. Loppuu se töykeily, tai laitetaan päivä miettimisaikaa. Josko vaikka huomenna olisi sitten parempi päivä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sori jos oon töykee, on ollu muutenki niin p***a päivä.

Eikös tänään oo se "blue monday"  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No laitan tän nyt Jesperin puolesta, kun kerran oli hän liian töykeä pahoitellessaan töykeyttään...eli siis ongelmana ovat ilmeisesti IVAO:n MTL-modellit, jotka ovat eksyneet aircraft valikkoon. Ne ovat kyllä oikeassa kansiossa, eli SimObjects/IVAO_MTL, mutta jostain syystä ovat näkyvät lennettävinä koneina. Ongelma on että nuo reilut 3000 konetta jumittavat valikon latautumisen niin, että näyttää siltä kuin simu kaatuisi. Itselläni oli aiemmin sama ongelma, mutta se häipyi koneen boottauksella. Tämä ei auta Jesperillä...

Ja vielä mainittakoon, että tuo Jesperin Ivap oli eilen uudelleenasennuksessa...kaatui eilen kesken lennon...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Ja vielä mainittakoon, että tuo Jesperin Ivap oli eilen uudelleenasennuksessa...kaatui eilen kesken lennon...

Tosi jännää, tämän olen aina halunut kuulla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tosi jännää, tämän olen aina halunut kuulla.

??? Kirjoitin ton ihan vain lisäinformaatioksi...että olisi selvää etteivät ne ole vain yhtäkkiä hypänneet väärään paikkaan :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toimiiko fs9:ssä sama? Ittellä nimittäin on simu alkanut latailemaan raivostuttavan kauan noitten MTL:lien asennusten jälkeen. Simun käynnistymisessä kestää - ja aircraft valikon latautumisessa kans...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toimiiko fs9:ssä sama? Ittellä nimittäin on simu alkanut latailemaan raivostuttavan kauan noitten MTL:lien asennusten jälkeen. Simun käynnistymisessä kestää - ja aircraft valikon latautumisessa kans...

Ja täältä sama kysymys 8)

T: Mika

E: Kokeiltu on!

1. Simulaattori latautuu yhtä hitaasti kuin ennenkin.

2. Aircraft -valikko aukeaa nyt erittäin nopeasti (normaalisti).

3. Koneet näkyvät edelleen: E:\Flight Simulator 9\Aircraft -valikossa.

Sitten vielä uusi kysymys? Näkyvätkö koneet nyt normaalisti Ivaossa lennettäessä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis tottakai ne näkyy siellä simun kansiossa minne ne on asennettu, mutta simussa ei pitäisi siellä aircraft-valikoissa näkyä. Ja näkyy normaalisti IVAOssa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis tottakai ne näkyy siellä simun kansiossa minne ne on asennettu, mutta simussa ei pitäisi siellä aircraft-valikoissa näkyä. Ja näkyy normaalisti IVAOssa.

Hienoa, kiitos!

T: Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No laitan tän nyt Jesperin puolesta, kun kerran oli hän liian töykeä pahoitellessaan töykeyttään...

Miksi Jesperi ei itse laita?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ainakaan tuossa kohtaa saanut laitettua koska foorumi sen häneltä esti...

Ei pitäisi olla mitään estoja päällä. Kehota kokeilemaan uudestaan, ja jos ei onnistu, kertoo vaikka sinun kautta, mitä se ilmoittaa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei pitäisi olla mitään estoja päällä. Kehota kokeilemaan uudestaan, ja jos ei onnistu, kertoo vaikka sinun kautta, mitä se ilmoittaa...

Selvä. Jesperi kokeili ilmeisesti vastata aikaisemmin (ilmeisesti juuri rauhoitteluviestisi jälkeen), mutta ei pystynyt. Kaikki viittasi estoihin, mutta katsotaan nyt kunhan palailee Jesperi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kopioi viestin aiheeksi:

>Re: FSX Aircraft valikko ei aukea

Not working...

EDIT: Ainiin, Jesperin aircraft-valikko toimii :) Koivistolle kiitokset Jesperiltä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toimiiko kirjoittaminen muihin ketjuihin? Jos ei, sammuttaa selaimen (kaikki ikkunat) ja kokeilee uudestaan? Jos ei vieläkään toimi, tyhjentää selaimen välimuistin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään