Jari Nevasalo

ATR72-500 menee kuin käärme

28 viestiä aiheessa

Njaa... mulla toi 767 tekee silleen että vaikka reitti menee täysin suoraan mutta kone tekee välillä äkkinäisiä käännöksiä... ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

vaikka reitti menee täysin suoraan mutta kone tekee välillä äkkinäisiä käännöksiä... ::)

No vaikka näin mutta ei pysy reitin linjalla lnav:lla millään menee hdg-bug hommiksi

jari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla sama ongelma Jari. Aluksi kone toimi ongelmitta, mutta uudelleenasennuksen jälkeen autopilotti sanoi sopimuksensa irti, eikä enään toiminut. Elikkä kone vain kaartelee reitillä. Mulla ei kyllä toimi edes HDG-moodi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Samaa tekee  mullakin aika moni lisäosa, vikuroivat yhtäkkiä minne sattuu  :(

Olet oikeassa mutta kun reitti etenee rauhallisin kaarroin edes takasin, vähän kuin sinikäyrää noudatellen eikä ole kyse tuulensuunnan muutoksista turb tai vast mutta se vaan ei pysy linjalla ;)

jari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla rupes ATR toimimaan. ;) Poistin, ja annoin olla hangaarissa pari kuukautta, jonka jälkeen uusi yritys. TOIMII! Toivotaan, että se ei taas rupeisi parin lennon jälkeen luikertelemaan. :)

Vähän vanhaa aihetta nostelin, mutta tiedoksi vaan muillekkin, joilla se ei ole pelannut normaalisti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaahas, ATR rupesi taas kaartelemaan kuin käärme. Sanoisin että hyvin outo bugi. Kumma kun tuo ilmestyy aina kun asennan Finncommin paintin, vaikkei sen nyt pitäisi millään lailla vaikuttaa siihen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisko FSX-Atikkaan saatavana kotoisissa väreissä olevia liveryitä?

Muistaakseni nuo FS9:n liveryt toimii, ainakin esim finncommin jotka asennetaan sillä ohjelmalla... (en muista sen nimeä, pitäisi tulla koneen mukana)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asensin Flight Onen ARR 72-500:n uudelle tietokoneelleni FS 2004:een.

Ongelmaa ilmenee siinä, että Configuration Manager ei toimi. Kun klikkaan ikonia työpöydällä, tulee seuraava viestilaatikko:

"Runtime error '429'. ActiveX component can't create object."

En pääse säätämään ATR:ää mieleisekseni, ellei tuo edellämainittu toimi. Mitä tehdä?

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla oli ihan sama ongelma. Muistaakseni CFG tiedostoon piti lisätä jokin rivi. Ongelmaan löydät avun Flight1 foorumilta. ;)

EDIT: Löytyipäs!     

* go to your ATR aircraft folder (fsxInstallPath\Microsoft Flight Simulator X\SimObjects\Airplanes\Flight One ATR 72-500)

* make a backup copy of aircraft.cfg

* open aircraft.cfg in notepad

* locate the [weight_and_balance] section, and remove these lines(numbers after the = may vary):

station_load.3=882,23.2,0,0,Front Baggage

station_load.4=882,-32.9,0,0,Rear Baggage

station_load.5=2120,13,0,0,PAX Section A

station_load.6=3190,-2.2,0,0,PAX Section B

station_load.7=2590,-18.2,0,0,PAX Section C

* save aircraft.cfg

* Start the Configuration Manager, configure your ATR, save. If it worked the lines that you removed should be back in aircraft.cfg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Poistitko nuo yllä olevat rivit sieltä aircraft.cfg:stä? Muista ottaa talteen tuo alkuperäinen aircraft.cfg.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Poistitko nuo yllä olevat rivit sieltä aircraft.cfg:stä? Muista ottaa talteen tuo alkuperäinen aircraft.cfg.

Kim, toimiiko tuo myös FS2004:ssa? Esalla taitaa olla se...

Minulle tuo ongelma on tuntematon (XP SP3 ja FS2004), mutta kävin vilkaisemassa Flight1:n ATR.foorumia. Ongelma näyttää olevan yleinen ja ratkaisuja parikin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään