Juha Martimo

Fight1 ostaminen

15 viestiä aiheessa

Moro!

Eipä ole tullut kyseisestä puljusta ennen ostettua mitään, joten kysyisin pari kysymystä, ennen tilausta.

Eli olisin tilaamassa Ultimate Traffic 2 ja download versiona. Vielä ei ilmeisesti saa DVD:tä.

Noh rekisteröidyin F1 sivuilla. Meneekö kuvio seuraavasti:

1. Lataan ko tuotteen 2 osaa. (Pienempi ja isompi).

2. Missä vaiheessa tulee tuotteen maksu? (Ainakaan rek. vaiheessa ei kysytty kortin tietoja.)

3. Voiko maksaa Electronilla? (Hyvin ratkaiseva ostamisen kannalta.)

Tässäpä näin aluksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Eipä ole tullut kyseisestä puljusta ennen ostettua mitään, joten kysyisin pari kysymystä, ennen tilausta.

Eli olisin tilaamassa Ultimate Traffic 2 ja download versiona. Vielä ei ilmeisesti saa DVD:tä.

Noh rekisteröidyin F1 sivuilla. Meneekö kuvio seuraavasti:

1. Lataan ko tuotteen 2 osaa. (Pienempi ja isompi).

2. Missä vaiheessa tulee tuotteen maksu? (Ainakaan rek. vaiheessa ei kysytty kortin tietoja.)

3. Voiko maksaa Electronilla? (Hyvin ratkaiseva ostamisen kannalta.)

Tässäpä näin aluksi.

Niin levy versiona tuo ilmestynee 2010 alkupuolella. Tuolta pitää näköjään latailla ensin muutamat osat ennenkuin pääsee ostamaan ja asentamaan varsinaista

Ultimate Traffic 2 ohjelmaa. Maksuvaihe tulee itse UT2 ohjelmassa ennen asennusta. Sitä en tiedä toimiiko Visa Electron kortti Fligh1 tuotteita ostaessa. Riippunee

varmaan pankistakin. Itse käyttänyt enemmän nyt Paypal maksutapaa ja tällaisia ostoksia varten minulla käytössä Visa Debit kortti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitä en tiedä toimiiko Visa Electron kortti Fligh1 tuotteita ostaessa. Riippunee

varmaan pankistakin. Itse käyttänyt enemmän nyt Paypal maksutapaa ja tällaisia ostoksia varten minulla käytössä Visa Debit kortti.

Jos on Verified by Visa ja verkkoostot aktivoitu niin silloin pitäisi onnistua myös Electronilla. Eli tuo verkkomaksu ominaisuuden saa kytkettyä käyttään oman pankin verkkopankissa, eli kirjautuu avainluvuilla yms, ja sieltä ottaa sen käyttöön.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos on Verified by Visa ja verkkoostot aktivoitu niin silloin pitäisi onnistua myös Electronilla. Eli tuo verkkomaksu ominaisuuden saa kytkettyä käyttään oman pankin verkkopankissa, eli kirjautuu avainluvuilla yms, ja sieltä ottaa sen käyttöön.

Joo on kytketty ja ostin tän uuden myllynkin OC.UK:lta electronilla. Mieluiten ostaisin DVD version kuitenkin......

Brittien Amazonista löyty kaksi kappaletta UT2 DVD versiona. Oli jossain GameSeek nimisessä puljussa, mutta kun olin ostamassa sitä, niin tuli ilmoitus että osoitteeseen ei pysty tuotetta toimittamaan. En sitten tiedä laitoinko kaikkia tietoja oikein.....Tai sitten eivät lähetä ulkomaille....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo ei lähde noinkaan. Laitoin vielä samanlaisesti osoitteen entä OC.UK:ssakin, mutta ei toimi.  :(

EDIT: Eipä niillä olekkaan hyllyssä tuota. Kävin Gameseekin kotisivuilla, niin siellä oli että helmikuussa ilmestyy. Aika jännä, mutta Amazonissa näytti että hyllyssä on......

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

paitti ettei kyl hyväksy kaikkien pankkien kortteja vaikka VBV olisikin kytketty eikä kortissa olisi mitään estoja, nimim. kokeiltu juttu :)

Sanoppas yksi sellainen pankki suomesta jonka Electroni ei toimi. Mulla on Nordean, Sampon ja OP electronit toiminut aikanaan ongelmitta flight1 yms kuten paypalin kautta. Nimimerkillä sitä kokemusta todellakin on :thmbup:. Nykyisin on luotollinen pankkikortti käytössäni jolla toimii myös.

Eli kyllä on tähän mennessä kaikki ostot onnistunut eri pankkien korteista riippumatta.

Yhtään ostoa ei ole tullut vastaan jonnekka ei olisi kelvannut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse tilasin PC Aviatorista (www.pcaviator.com) kesällä 2008 muutamat Megasceneryt ja hyvin toimi ainakin silloin OP:n Electron. Paketti tuli jenkkilästä puolessatoista viikossa postiin noudettavaksi. Tuota UT2:ta ei tosin PC Aviatorin valikoimassa taida olla, paljon muuta hyvää löytyy kyllä. Olisiko noissa korttijutuissa sitten ollut joskus putiikkikohtaisia eroja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

OP:llä ei toiminut ainakaan v. 2007/8, sen jälkeen käytössä ollut luottokortti jolla on toiminut

Heehe, sulla on joko ollut pirun huono säkä. Mulla vaihtui tämän vuoden puolella OP Electron ihan ehtaan Visalliseen korttiin, eli luottokorttiin ja kyllä on Electron OP kortilla ostettu monet kerrat, esim mitä tarkistin niin Dreamfleetin Dakota, Flight1 Pilatus FSX:lle ja LVL-D 767 FSX upgrade on ostettu 2007 syksyllä, ja silloin oli OP Visa Electron, että tainut olla vaan niin että itselläsi ei ole ollut tuota verkko-osto ominaisuutta tai sit et vaan ole sitä kytkenyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

no kyllä on aivan varmasti ollut kytketty :)

No etkö usko,

Tässä vähän todisteita esim Dreamfleetin Dakotasta, joka on ostettu OP Electronilla:

[ attachment removed / expired ]

Ja tuolta kun katsoin sen password kohdan, niin lopussa on 5268, eli silloisen OP Electronin kortin loppu numerot.

Vieläkö väität ettei OP Electronin ostot onnistu Flight 1 yms.

Jos ei vielä uppoa, niin saan kyllä tiliotteistakin tuolta ajalta tiedot :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vielä kun katselin tuosta Flight1.com Order Number Retrieval, niin ostoja näkyy esim vuodelta 2006 samalla kortilla.

Esim 2006 vuonna on ostettu Quest Kodiak Flight1 wrapperin kautta, 2007 vuodelta Liberty XL FSX, Columbia 400 FSX, Dreamfleet Archer III, Piper Twin Comanche, TJSJ Imagine Sim, Mig-15 by Bear Studios.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei mua kiinnosta millä sä olet ostanut, kunhan totesin että omalla ei onnistunut aikoinaan

Seliseli, halusit nyt vaan aiheuttaa turhaa kinaa :)

Et kyllä ne OP kortit on toiminut niin kauan kun muistan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Just just, et nyt viitsis keksimällä tietää mun asioita, kun et selkeästi tiedä niistä mitään :)

Sanotaanko näin että ei edes kiinosta yhtään tietää sinun asioista. Toin tuossakin vaan asiaan todellisen kannan mukaan, ettet johda porukkaa harhaan tässä asiassa ja teetä niille turhaa pankissa ravaamista. Mutta olkoot, sulla ei ole se toiminut ja mulla on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei leluvisalla tietysti saa mitään tilattua, jos sattuu olemaan saldo nollilla tahi jopa pakkasen puolella, näinkin on käynyt...    :-[ ;D

Nii joo, leluvisat on sitten erikseen. Saldo voipi mennä niissä pakkaselle, jos ei ole katetta palvelumaksun perimispäivänä, voi mennä jopa 3,50€ pakkaselle ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään