Guest peltipurkki

Mistä löydä sen ja sen ai-koneen tai paintin..

135 viestiä aiheessa

Tuli nyt mieleen, että eikö voitaisi tehdä tälläinen ketju johon voisi postata kysymyksia ai-kone/-painttitarpeista. Oikea paikka etsintään ei aina ole se tuttu avsim, vaan joitain koneita saa tonkia netistä oikein urakalla.

Löytyykös millekkään ai-caravellelle finnairin kasaripainttia? Filukirjasto ja avsim kokeiltu jo. Retro-liikennettä taas säätelen... :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Google on joskus myös aika hyvä kaveri. Esim itse etsiskelin Skytransin tekstuureita varten Mike Stonen Cessna C404 -modelia ja koska kyseisen hemmon omat sivut on ilmeisesti lopetettu tms niin googletin sivuston josta sitten löysin sen.

Eli pioneerihenkeä vain peliin ja etsimään....  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Dee Waldronilta löytyy myös Caravelle 1A:n AI-malli, jollaisia Finnairin ekat Caravellet alunperin olivat.

http://htaimodels.com/downloads/dwai/fs_projects/

-Esa

Avsim:sta löytyy nyt jonkinmoinen Finnairin paintti kyseiseen Caravelleen. Löytyy seuraavalla nimellä:  caravelle_fin_1982.zip

http://library.avsim.net/download.php?DLID=104572

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsellä hukassa on Finnairin molemmat emput elikkäs Embraer ERJ-170 ja

Embraer ERJ-190. Muut koneet Finnairille onkin jo asennettu,mutta vain nämä puuttuvat

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsellä hukassa on Finnairin molemmat emput elikkäs Embraer ERJ-170 ja

Embraer ERJ-190. Muut koneet Finnairille onkin jo asennettu,mutta vain nämä puuttuvat

Finnairin paintti empulle Embraer ERJ-170 löytyy Avsim:sta tiedostonimellä: aiemb170fin.zip      http://library.avsim.net/download.php?DLID=84617

ja itse konemalli löytyy nimellä: aiemb170.zip      http://library.avsim.net/download.php?DLID=51318

Finnairin maalaukset/kone Embraer ERJ-190 löytynee muistaakseni Projectai:n sivuilta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli nyt mieleen, että eikö voitaisi tehdä tälläinen ketju johon voisi postata kysymyksia ai-kone/-painttitarpeista. Oikea paikka etsintään ei aina ole se tuttu avsim, vaan joitain koneita saa tonkia netistä oikein urakalla.

Itse etsiskelin viime syksynä vanhoja sota-ajan potkurikoneita AI-koneiksi fs2004:een. Joitakin en kerta kaikkiaan löytänyt niin mistään. Sitten sattumalta äkkäsin SimOuthouse:n sivuilta, että jotkut CFS2:lle tehdyt koneet toimivat sellaisinaan myös fs2004:ssa (en ollut käyttänyt kyseistä CFS2-simua sitä ennen koskaan).

Esimerkiksi kyseisessä paikassa nimimerkkiä Thicko(sehaskel) käyttävä henkilö on mallintanut jokseenkin kaikki Suomen ja Neuvostoliiton välisissä sodissa käyttämät konemallit (ja paljon muita) CFS2:een ja ne kaikki toimivat sellaisinaan myös fs2004:ssa. Koneet eivät ole mitään "fs2004:n payware-tasoa" (CFS2 tai sen grafiikka ei edellytä/tue sitä tasoa), mutta ovat toisaalta hyvin "kevyitä" eli eivät "syö paljon frameja" ja ovat siten hyviä AI-koneita myös fs2004-käyttöön.

Myös muita CFS2:lle tehtyjä koneita kannattaa kokeilla, jos sotakoneita haluaa. Jotkut eivät tosin toimi fs2004:ssa lainkaan, jotkut toimivat puutteellisesti (esimerkiksi potkurit eivät pyöri, jne).

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Millä filenamella löytyy XL Airwaysin (vai mikä XL.com onkaan, entinen Excel Airways kuitenkin) uusimmat plaanit Avsimista? Kun kerran näin ne. Taisivat olla viime talven tai tämän kesän AI-plaanit. Enää niitä en ole siis löytänyt... :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Millä filenamella löytyy XL Airwaysin (vai mikä XL.com onkaan, entinen Excel Airways kuitenkin) uusimmat plaanit Avsimista? Kun kerran näin ne. Taisivat olla viime talven tai tämän kesän AI-plaanit. Enää niitä en ole siis löytänyt... :-\

Itekkin olen etsinyt noita, mutta tuloksetta..

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Evolve AI:n foorumilta "flightplanning" -alueelta löytyy XL Airways? -keskustelusta yksi tekstitiedosto, jossa on "raakile" kesän 2007 plaaneista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Evolve AI:n foorumilta "flightplanning" -alueelta löytyy XL Airways? -keskustelusta yksi tekstitiedosto, jossa on "raakile" kesän 2007 plaaneista.

Pitääkö olla rekisteröytynyt tohon foorumiin nähdäkseen topicit ja viestit? ???

Niin ja onko olemassa parempi AI modelli Fokker100:lle kuin PAI:n? Löytyihän parempi modelli, joku heppu nimeltään Fernando Martinez on tehnyt AI F100 modellin. :D

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Martineziltahan löytyy myös F70 ja F28 sekä Avrot...  :)

Joo, mulla on jo hänen Avrot.. ;) En muistanut hänen nimensä vain.

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, ja jostain syystä en löydä Austrian Airlinesin 763:n AIA:n modellille. Ja kyseessä EI ole Austriani Star Alliancen väreissä. Linkkiä, tai hakusanoja AVSIM:iin kiitos!

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, ja jostain syystä en löydä Austrian Airlinesin 763:n AIA:n modellille. Ja kyseessä EI ole Austriani Star Alliancen väreissä. Linkkiä, tai hakusanoja AVSIM:iin kiitos!

//P.L

flightsimistä löytyy hakusanalla:  ai76auan.zip

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Anteeksi että kyselen jatkuvasti, mutta mistäs saa Dragon Airin A330 FSP:n modellille? Olen etsinyt AVSIM:ista ja Flightsim.com:ista, mutta tuloksetta.

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Anteeksi että kyselen jatkuvasti, mutta mistäs saa Dragon Airin A330 FSP:n modellille? Olen etsinyt AVSIM:ista ja Flightsim.com:ista, mutta tuloksetta.

//P.L

dragonair_airbus.zip avsim.comissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Entäs löytyisiköhän mistään Air Burkinan F28:a Martinezin mallille? Ainakaan Avsimista minä en löytänyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Entäs löytyisiköhän mistään Air Burkinan F28:a Martinezin mallille? Ainakaan Avsimista minä en löytänyt.

fem_f284000_burkina.zip avsim.comista

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

fem_f284000_burkina.zip avsim.comista

Kiitti, löytyihän se sittenkin Avsimista...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

dragonair_airbus.zip avsim.comissa.

Kiitän! Pitääpi laittaa tuo paintti plaaniin..

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään