Guest Finwolf

FSX Acceleration installointi ongelma

6 viestiä aiheessa

Moi,

Nyt tarvittaisiin kipeästi apua kun alkaa hermot mennä.

Mulla oli FSX Deluxe asennettuna + SP1 ja kaikki toimi hyvin (ollu about siitä asti kun peli tuli). Tänään sitten sain Acceleration Packin - Hornetti jo silmissä aloin asentelee...

1. Koitin asentaa suoraan - Acceleration packin asennus törmäsi seinään "The feature you are trying to use is on a network resource that is unavailable" viestin avulla - samalla se pyysi että voisin suoraan osoittaa missä on SP2:n msi-paketti... no kävin sitten lataamassa sen ja koitin uudelleen ja samassa kohtaa osoitin kyseisen paketin. Homma näytti jatkuvan ilman ongelmia, mutta kun palkki oli mennyt loppuun tuli teksti "Use control panel to remove SP2". Ja sitten sen perään, että installointi keskeytyi ennen sen loppuun saattamista.

Kävin sitten control panelin kautta kattomassa, mutta mulla siellä näkynyt mitään SP2:sta vain FSX. Huomasin, että jos heitin lataamani SP2 paketin roskiin, niin installointi törmäsi taas tuohon "the feature..." kohtaan.

2. Uninstalloin FSX:n ja poistin hakemistot ja asensin alusta + SP1 ja sitte acceleration pack... sama laulu (asensin muuten eri hakemistoon vieläpä)

3. Uninstalloin FSX:n ja poistin hakemistot ja asensin alusta ilman SP1 ja sitte acceleration pack... ei onnistunut taaskaan

4. Uninstalloin FSK:n ja poistin hakemistot, kävin läpi regeditillä ja regcleanerilla kaikki sekä suurella vaivalla poistin SimConnect.dll tiedostot windowsin/winsxs/x86_microsoft_flight.... hakemistosta. Sitten asensin alusta FSX:n ja koitin ensin suoraan vetää Acceleration Packia ilman FSX:n aktivointia, mutta silloin tuli herjaus, että aktivoi... no aktivoin. Tämän jälkeen suoraan Accelerationia... ja edelleen sama laulu.

Nyt on mennyt yli 6 tuntia tän asian kanssa tapellen ja nettiä selaillen, mutta en ole löytänyt ratkaisua. Jos joku nyt pystyis auttamaan, koska alkaa kohta palaa käämit pahemman kerran.

Kiitos.

- Finwolf -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jollen väärin muista niin sinun pitää ottaa pois SP1 ja SP2 jos sinulla on ne asennettuna, ne tulevat sen acceleraatorin mukana kun asennat sen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeiltu niiden kanssa ja ilman.. niinkuin kerroin, vedin kaiken sileeksi aina registryjä myöten, kunnes koneesta ei löytynyt (mielestäni) mitään FSX:ään liittyvää... ja sitten FSX + X-pack.. ja ei onnannu...

Mut mä heitin jo kirveen kaivoon, kun ei vaan voi tajuta miks toi ei onnistu.. SP2:sta se herjaa, mut kun en ole ikinä moista asentanut (kun ei ole ees pystynyt). Mä oon vaihtamassa käyttistä tossa jossain vaiheessa kuitenkin tuohon Win 7:aan, niin kokeilen sen jälkeen... luulis, että siinä yhteydessä on viimeistään menny kaikki vanhat roskiin.

Mut jos joku nyt keksii jonkun idean mitä en ole vielä kokeillut, niin kertokaa ihmeessä.

- Finwolf -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Päätin sitten kerran vielä yrittää... muistin hämärästi aamulla, että joskus aikoinaan kun FSX tuli, olin installoinut sen ja se oli hetken jälkeen lakannut toimimasta. Sitten uusi installaatio ja kaikki oli onnistunut ja elämä jatkui...

Siispä aamulla iskin registryn kimppuun ja kävin sen täi kammalla läpi (2h ihanaa rivien selailua) ja tuloksena lopullisesti kaikki viittaukset FSX:stä onnistuneesti poistettu (varmaan mukana kaikkee kivaa ja tärkeetä, joista seuraa ongelmia myöhemmin).

tämän jälkeen FSX + Acceleration meni nikottelematta ja vihdoinkin on hornet alla... vielä tuolta noi skinit ja eiku taivaalle..

- Finwolf -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Päätin sitten kerran vielä yrittää... muistin hämärästi aamulla, että joskus aikoinaan kun FSX tuli, olin installoinut sen ja se oli hetken jälkeen lakannut toimimasta. Sitten uusi installaatio ja kaikki oli onnistunut ja elämä jatkui...

Siispä aamulla iskin registryn kimppuun ja kävin sen täi kammalla läpi (2h ihanaa rivien selailua) ja tuloksena lopullisesti kaikki viittaukset FSX:stä onnistuneesti poistettu (varmaan mukana kaikkee kivaa ja tärkeetä, joista seuraa ongelmia myöhemmin).

tämän jälkeen FSX + Acceleration meni nikottelematta ja vihdoinkin on hornet alla... vielä tuolta noi skinit ja eiku taivaalle..

- Finwolf -

Hyvä, että sait toimimaan.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään