Guest Ilves

Hiirikysymys!

3 viestiä aiheessa

Taas Sulangon Esa kyselee!

Silloin, kun ajelin tota FS9:ää silla xP systeemillä, mun "Mikkihiireni" toimi simussa seuraavasti:

Painettaessa Ctrl, tai Shift tangenttia samalla, kun hiiren trissaa liikutti, saattoi maisemaa zoomata ja liikuttaa sivusuunnassa.

Nyt tämä trissa ei toimi laikaan simussa.

Se trissa toimii kyllä kaikessa muussa, mutta ei FS9:ssä, jossa se on täysin tehoton.

Minä en enää muista miten sen systeemin sain aikanaan toimimaan.

Siitä en huomannut mitään viitettä kysymys ja vastaus osasessa.

M.V.H:

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No nyt!

Hiiri toimii, kuten ennenkin.

Kiitos vai sinulle neuvoistasi. Niinkuin kaikille teille toisillekin avunannosta ja myötätunnosta vanhaa höppänää kohtaan.

Nyt olisi vain muutamia juttuja, joita en ole saanut fixattua. M.m. kuinka ne rakennukset saisi pohjoismaisemmiksi.

Mulla on se mappi, jossa ne filet sisällä. Kysymys olisi nyt: mihinkä mappiin ne 4 fileä siinä simun mapistossa laitetaan?

Sitten se valaistusjuttu, jolla saisi aidommat valot kentälle ja sen ympäristöön. Mikä sen mapin nimi on ja mistä sen löytää?

Jotakin outoa on myöskin siinä AI radioliikenteessä sikäli, että aikaisemmin oli kentän radio valmiina ja vain painamalla 1 tangenttia se oli valmis ja hiiren nuolella sai sen valkoisen listan sen keltaisen textin alta pois. J.n.ed.

Nyt mä olen klikannut ensin Alt tangenttia ja sitten listalta valinnut näytä ja sitten sen radion, joka tulee painamalla `tangenttia.

Radio tulee esiin ja toimii, mutta hiiren nuolen väri muuttuu mustaksi ja sitähän on vaikea pimeässä nähdä.

M.V.H:

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään