Jan Sandholm

FeelThere ERJ 135 ja 145 v2.0 julkaistu

10 viestiä aiheessa

En löytänyt tästä julkaisusta mitään aiempaa, joten tiedoksi.

http://www.feelthere.com/2005/erj.html

Tulipahan hankittua viimein tämäkin - hyvältä vaikuttaa. Pitkään arvoin PMDG:n J41:n ja tämän välillä, mutta on tämä kai monipuolisempi koneena kuin J41. Ja FSP:t kohdillaan. J41 pitää pistää hankintaan sitten kun uusi kone saapuu...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tulipa testattua ja on kone kyllä täysi vitsi verrattuna JS41 ;D aivan turha ostos kyllä meikäläiselle.

Joo, itselläni on tuosta aiempi FSX versio koneella ja harvemmin tulee lenneltyä, että en näe aihetta päivittää uudempaan.

Joten Jan, olisit vaan sijoittanut Jetstreamiin suosiolla :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Joten Jan, olisit vaan sijoittanut Jetstreamiin suosiolla :thmbup:

Joo, sijoitankin. Sitten kun saan jo aikaa sitten tilaamani uuden koneen vihdoin kotiini ja kaiken asennettua. Pitkät on toimitusajat uusissa Atin 5870 korteissa...

Speksien mukaan tuossa uudessa ERJ:ssä on ihan riittävästi ominaisuuksia. Ainakin minulle :).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä v2 on kuulemma kirjoitettu uudestaan alusta alkaen.

Omasta mielestäni kuvissa nähty cockpit on pitkälti samannäköinen kun edellisessä versiossa. Ehkä tuossa on vaan tehty enemmän yksityiskohtia järjestelmiin yms.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaksi lentoa samalla reitillä EFHK -> ESSA takana ja en minä tästä koneesta mitään isoja vikoja keksi. Pirun hyvä peruskone. Äsken meni EFHK/15 RUNEN2T RUNEN UN872 XILAN XILAN3P ESSA/19R, odotuskuvio ERK:ssa 220/L, siitä vektoreilla kentällä ja ILS19R. Kone toimii oikein hyvin. Jotain pientä on, mutta kun olen vasta niin alussa tämän koneen kanssa, oletan alustavasti että vika on minussa.

Integroitu CALL! checklistien lukuohjelma pitäisi kyllä saada pakolliseksi kaikkiin lisäosiin :D.

Kyllä tätä kehtaa ihan omalla nimellä suositella...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään