Guest Hake

FSX default AI

8 viestiä aiheessa

Haeskelin löytyisikö mistään muunnettua FSX:n AI liikenne Traffic tiedostoa jollaisia löytyy FS9:iin mutta en löytänyt. Onko jollakulla "pistänyt silmään" jossain tällainen tiedosto.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Haeskelin löytyisikö mistään muunnettua FSX:n AI liikenne Traffic tiedostoa jollaisia löytyy FS9:iin mutta en löytänyt. Onko jollakulla "pistänyt silmään" jossain tällainen tiedosto.

Mielestäni PAI FS9 default GA liikenne toimii myös FSX:ssä, eli riittää kun sen FS9 bgl tiedoston kopioi FS9:stä FSX:ään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkoitus olisi että default AI olisi käytössä mutta siitä olisi poistettu osia. Esim Airlinerit.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkoitus olisi että default AI olisi käytössä mutta siitä olisi poistettu osia. Esim Airlinerit.

Juuri nimenomaan sitä tuolla tarkoitinkin. PAI:lla on olemassa muokattu IRL tyyliset callsignit ja tunnukset omaavan FS9 GA liikenteen joka toimii samoin myös FSX:ssä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niinpä taitaa olla. Katsotaan.

Kannattaa myös ladata Ultimate GA paketit FSX:lle, lisää hienoja koneita joita taitaa olla HTAI poppoo ollut tekemässä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse joskus tuossa viime vuonna löysin sellaisen traffic bgl paketin, jossa joku FSX guru oli erotellut FSX default GA ja Airline liikenteen toisistaan ja ninmenomaan niin että FSX default GA liikenne on jäljellä.  Ainoa miinus kun se käyttää FSX defu GA koneita niin ovat hieman raskaita nuo koneet eli vaikuttaa FPS eli pelipc:ssä pitää olla ruutia!

Mulla toimii hyvin WOAI pakettien rinnalla.

Koitan etsiä josko löytäisin vielä osoitteen mistä tuon filun imuroin

Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on kaikki UltimateGA nyk. WOAI UGA paketit käytössä.

FS9:in Traffic tiedostot käsittelin itse ja modasin ne ja muutin GA koneet keveimmiksi malleiksi esim HTAI jne. Oli aika iso työ.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään