Guest Hake

AI liikenne ei toimi (default toimii)

6 viestiä aiheessa

Ongelma on AI liikenteen toimimattomuus FSX simun uudelleen asennuksen jälkeen. Minulla on AI liikenne Traffic tiedostot sijoitettu muualle kuin Addon Scenery kansioon ja ne olen lisännyt FSX:n Library:iin ja ne löytyy Scenery.cfg:stä. Default AI liikenne toimii.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi,

Mulla hävis samaan tyyliin, kun poistin ja asensin simun uudelleen (fs9).

Sit huomasin, et oli myös hävinnyt noi kaikki AI-koneet, installerit oli kylläkin säilynyt ( Pai ja Woai )

Jos sulla on sama juttu, niin joutuu latailemaan uudelleen kaikki koneet.

Tästä viisastuneena sitten loinkin backup tiedostot noille koneille, niin ei tarvitse netistä latailla uudelleen.

Marco

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ongelma ratkesi kun poistin AI-liikenne kansiot Scenery Library:stä ja lisäsin ne sinne uudelleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä scenery.cfg tiedosto on se jota FSX käyttää. Minulla on koneella scenery.cfg tiedosto 3:ssa eri paikassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Osaako joku autta kun tein itse AI-liikenettä.Koneet näkyy kentällä mutta yksikään ei liiku.Mikä avuksi?

Aseta simun kello semmoiseen aikaan jolloin jokin kone lähtee tai laskeutuu. Jos niissä aikatauluissa vikaa on niin ne koneet eivät näy ollenkaan, jos ne näkyvät niin miksi eivät toimisi sitten.

Tuntuu että plaanin päivät tai kellonajat eivät ole menneet putkeen, jos simun kello on semmoisessa ajassa että koneiden pitäisi liikkua. Tätä ongelmaa pohdiskelin joskus, tein käsin muistiolla jolloin helposti meni sekaisin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Osaako joku autta kun tein itse AI-liikenettä.Koneet näkyy kentällä mutta yksikään ei liiku.Mikä avuksi?

Antamasi ongelman kuvaus on puutteellinen. Tuon perusteella ei voi vielä paljon sanoa. Koska koneet näkyvät, aikatauluista löytynee syy.

-Mikä simu (FS9 vai FSX)?

-Jonkun FlightPlansxxxx.txt tiedoston sisältö malliksi näkyviin?

Pekka

Edit: Katsele esimerkiksi tätä: http://conv.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,76763.0.html ketjua ja saatat löytää selityksen itsekin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään