Guest macklin

FSGenesis mesh?

10 viestiä aiheessa

Moro!

Tämä FS2004 simun uudelleen kokoaminen jatkuu ja kysymys kuuluu onko jollain tietoa tai kokemsta FSGenesiksen Europe mesh:stä tai muista heidän tuotteistaan? Tuo Avsim:in ongelmat aiheuttavat sen että ei tahdo saada ladattua koko Euroopan kattavaa mesh:siä. Lennän ainostaan Online/IFR FL150+ joten en kaipaa kauhean realistista maisemaa mutta kuitenkin vähän parempaa kuin default scenery. Muita mahdollisia ehdotuksia maksullisista maisemista mutta kuitenkin sellaisia jotka eivät haittaa muita maisemia kuten UT Europe Terrain.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asenna ilmaiset  Yohann Babtisten Euroopan-meshit ( 75 metrin tarkkuus). Minulla ne kaikki käytössä ja olen tyytyväinen.

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asenna ilmaiset  Yohann Babtisten Euroopan-meshit ( 75 metrin tarkkuus). Minulla ne kaikki käytössä ja olen tyytyväinen.

yES

Olisit pannut linkin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

yES

Moro!

Joo mutta mistä kun Avsim ei toimi ja muualtakaan ei näytä löytyvän. Ostin nyt kumminkin tuon FSGenesiS Europe 76m mesh se on Ferrantin (tuttu nimi alalla)tekemä ja maksoi 11.35$ 589mb katsotaan nyt miten pelittää. Ei ulotu Suomeen joten ei pitäisi häiritä näitä Suomen hyviä maisemia.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täältä löytyy hyvää 70-metristä meshiä ilmaiseksi lähes koko maapallolle: http://www.simviation.com/fsdterrainsrtm.htm

Lataa ensin kartta (Terrain map), siitä näkee mitä aluetta tiedostot sisältävät.

Moro!

Tuokin on tuttu ja on ollut koneella joskus vuosia sitten FS2000 ei valittamista mutta on niin tuskastuttavan hidas ja työläs ladata.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei tuo kokomaailman mesh ainakaan minun mielestäni ole hyvä. Olen kokeillut useita osia siitä. En ole jättänyt yhtäkään simuuni. On jyrkänteistä, ihmeellisisä vuoria jne.

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Vastaan itse omaan kysymykseeni FSGenesis Europe 76m asennettu. Ensi lento EFHK-EDFH-EDFH-EDDW-EDFHK ei ongelmia maiseman taso riittää hyvin minulle eli juuri sitä mitä etsin. Mesh yltää idässä aina Moskovaan saakka joka sekin on vain plussaa, nyt voin poistaa Moskova meshin.  VFR lennoista en osaa sanoa miltä näyttää mutta olettaisin olevan huomattavasti paremman kuin default maisema.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään