Guest Pona

FSX ja aktivointi

32 viestiä aiheessa

Moi!

Vanha tietokone meni rikki lokakuisen ukkoskuuron seurauksena, ja uusi pelikone pitäisi hankkia lähiaikoina. Siihen asti mulla on kuitenkin ns. väliaikainen kone. :)

Nyt kuitenkin mietityttää tuo FSX:n aktivointi. Olen siis asentanut ja aktivoinut FSX:n kerran aikaisemmin, ja nyt haluaisin asentaa sen uudelle koneelle. Jos oikein muistan, niin FSX:n voi aktivoida kahteen kertaan, ja koska tämä kone jota nyt käytän on vain väliaikainen kone, pitäisi FSX aktivoida yhteensä kolme kertaa. Kysymykseni siis on, että onko tämmöinen mahdollista? Olisi kiva päästä lentämään Äksällä, kun ei lentäminen ilman diashowta onnistunut vanhalla koneella. Toinen vaihtoehto on sitten käyttää FS9:ää...

Kiitos avusta näin etukäteen! :thmbup:

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla ei ole ainakaan Deluxe versiossa ollut mitään rajoja aktivointien suhteen, suoraan on onnistunut, koneelle on tullut tuo FSX asennettua useampaan kertaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Myös minä olen asentanut FSXäni ainaki 10 kertaa uusiksi kun on ollut erinäistä kränää. Ja hyvin pyörii edelleen. Eli ei niissä kyllä mitään rajoja ole, aivan kuin Toni sanoikin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok. Mutta mites tuo monelle koneelle asentaminen, onnistuuko se? Siitä tässä on kyse.

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok. Mutta mites tuo monelle koneelle asentaminen, onnistuuko se? Siitä tässä on kyse.

//P.L

Onnistuu, sen perusteella väitän väitteeni pitävän paikkaansa, koska tietokoneeni on päivittynyt tässä vuoden mittaan sen verta montaa kertaa ja sitä mukaan asennellut FSX:ää, että se on sama kuin asentasit simua monelle eri koneelle.

Eli ei ongelmaa tuota sekään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onnistuu, sen perusteella väitän väitteeni pitävän paikkaansa, koska tietokoneeni on päivittynyt tässä vuoden mittaan sen verta montaa kertaa ja sitä mukaan asennellut FSX:ää, että se on sama kuin asentasit simua monelle eri koneelle.

Eli ei ongelmaa tuota sekään.

Ok. Tämä selvä! Eli on kakkaa tuo MS:n kahden aktivoinnin rajoitus.

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hae GameBurnWorld-sivustolta ,game fixes otsikon takaa Flight Simulator X ja imuroit sielta fixin.Patsaa peli ensin SP1 ja SP2-patseilla.Sitten ylikirjotat fixin mukana tulevalla kolmella pelikansioon tulevalla dll-filulla kys. filut.Peli toimii eika kysele aktivointia.Peli siis toimii aivan normaalisti paitsi aktivointi kysely jaa pois.Pelin voi servicepakeilla paivittaa ,mutta Acceleration pakkia ei voi asentaa koska peli ei ole aktivoitu.Siina ei muutenkaan meneta kuin pari puolivillaista konetta,muu tavarahan asentuu SP2 pakin mukana.

Vexi

Edit.Kylla pelilla on aktivoinneissa jonkinlainen aika karanteeni.Tassa asensin pelin ja Accelerationin juuri pariin pelimasiinaani,kahden kuukauden paasta piti taas toiseen uusia asennus,mutta oli karanteeni paalla,joten game fix peliin ja menoksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hae GameBurnWorld-sivustolta ,game fixes otsikon takaa Flight Simulator X ja imuroit sielta fixin.Patsaa peli ensin SP1 ja SP2-patseilla.Sitten ylikirjotat fixin mukana tulevalla kolmella pelikansioon tulevalla dll-filulla kys. filut.Peli toimii eika kysele aktivointia.Peli siis toimii aivan normaalisti paitsi aktivointi kysely jaa pois.Pelin voi servicepakeilla paivittaa ,mutta Acceleration pakkia ei voi asentaa koska peli ei ole aktivoitu.Siina ei muutenkaan meneta kuin pari puolivillaista konetta,muu tavarahan asentuu SP2 pakin mukana.

Vexi

Edit.Kylla pelilla on aktivoinneissa jonkinlainen aika karanteeni.Tassa asensin pelin ja Accelerationin juuri pariin pelimasiinaani,kahden kuukauden paasta piti taas toiseen uusia asennus,mutta oli karanteeni paalla,joten game fix peliin ja menoksi.

Ok, kun olen aktivoinut edellisen kerran joskus pari vuotta sitten, niin tuo ei enää ole MS:n tiedoissa? No, muuten saan käyttää tuota fixiä jota ehdotit. :) Eikä mulla olekaan Acceleration -lisäosaa, joten se ei myöskään pitäsi olla mikään ongelma.

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vanha aihe, mutta nostetaan kun sama asia.

Eli, hankin uuden koneen ja nyt asensin siihen FSX:än, mutta aktivointi ei onnistu.

[ attachment removed ]

Onko nyt ainoa vaihtoehto aktivoida puhelinsoitolla vai?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko nyt ainoa vaihtoehto aktivoida puhelinsoitolla vai?

Taitaa olla jos olet jo kolme kertaa aikaisemmin aktivoinut. (Kannattaa olla korvanappi ja puhelin jossa on näppäimistö.)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noissa aktivoinneissa juju onkin se, että ennenkuin asentaa uudestaan, poistaa vanhan pelin. Minun ei ole tarvinnut kertaakaan soittaa tai pyytää uutta serialia, koska aina ennen uudelle koneelle asentamista poistan fsx:n vanhalta, jolloin saan tavallaan "takaisin" yhden aktivointikerran.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös lienee tuo Vexin yllä oleva neuvo ole helpoin ei tarvi pelleillä aktivoinnin kanssa?!?! 3 DLL filua vaan FSX alkuperäisten yli ja toimii.

Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös M-softi ottanut pois tuon 3 kerran rajoituksen sen jälkeen kun pani sen simu putiikin kiinni, mutta sitä ennen piti soitaa ja saada koodi että sai sen aktivoitua, minä tein sen ainakin pari kertaa, akselraattoria ei voi asentaa jollei simu ole ensin aktivoitu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös M-softi ottanut pois tuon 3 kerran rajoituksen sen jälkeen kun pani sen simu putiikin kiinni, mutta sitä ennen piti soitaa ja saada koodi että sai sen aktivoitua, minä tein sen ainakin pari kertaa, akselraattoria ei voi asentaa jollei simu ole ensin aktivoitu

Enpä ole törmännyt aktivointiongelmiin kertaakaan, vaikka olen simuja uusiksi asennellut enkä ole ennen tätä edes tiennyt moisista rajoituksista. No seuraavan kerran kun tuo uudelleen asennus eteen tulee, niin saattaa hyvinkin käydä noin  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Törmäsin ongelmaan...

Tietsikka meni uusiks...kovot..emo ja prossu. Sehän riittää siihen että tietokone on oleellisilta osiltaan muuttunut.

Lykkäsin FSX  deluxe edition asennuslevykkeet luukkuun ja muutaman hetken kuluttua näpyttelin vaadityt avainkoodit. Masiina ilmoitti, että rekisteröinnit niin fsx:n kuin Acceleratikoninkin kohdalta onnistuivat.

Käynnistin simun ja kas kummaa...taas vaatii reksiteröimista  Acclerationin kohdalla...teen sen ja simu käynnistyy, mutta se multi mahdollisuus ei käynnisty, eikä sotilakoneita näy mailla ei halmeilla. Tavasin ohjeita ja tämähän tiennee sitä, että simu ei nyt sitte kuintenkaan ole aktiviivinen...eli pyörinee tuon 30 min....en ole vielä kokeillu... Mutta eikö ole niin, että jos tuo accleration ei asennu, niin samalla jää sp 1 ja sp 2  asentumatta myös...vai ???

Olisko kenelläkään keinoa asiantilan kuntoon saattamikseksi..??

yst. Jussi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asenna alusta alkaen tämän: http://www.simforums.com/forums/topic29041.html  ohjeen mukaan. Toimi asennusohjelman ohjeiden mukaan ja syötä koodit siinä vaiheessa, kun asennusohjelma ne pyytää.

Pekka

Juu yritin tehdä ohjeen mukaan...mitä nyt lontoon längvitsistä  vähän  tajuan...Eka osio meni hyvin...aktivoin ja aktivoitui. Acclerationin osalta taas kävi niin, että antaa vain vaihtoehdot... joko korjata asennus,  tai poistaa se...???

yst. Jussi

Edit.  No nyt sitte olen poistanut asennuslevykkeellä koko roskan. Tsekannu vielä rekisteritkin, ettei mitään roinaa ole jäänyt. Sammuttanut tietokoneen ja käynnistänyt uudelleen.

Tuuppasin asennusleykkeet 1 ja 2 koneeseen... aktivoinut...ja aktivoitui.

Lykkäsin accleration levykkeen asentui. Sammutin koneen ja käynnistin uudelleen..pyysi aktivointia ja tein  työtä käskettyä...ei asentunut siten kuin piti...eli muutama kopteri ja sotilakoneet sekä multi-ominaisuus edelleenkin asentumatta. Tod näk myös sp 1 ja 2:kin puuttuvat.

Sammutin koneen ja käynnistin uudelle.. ja simu tulille ja ensitöikseen taas vaati acclerationin koodia..???  VAIKKA OLI SEN JO KERTAALLEEN HYVÄKSYNYT..!!

Juutas sentään... olenhan nyt mokoman ohjelmiston asentanut lukuisia kertoja uusiks koneelle...erillaisten mokien takia ja menny läpi, että heilahtaa...koskaan ei herjannu koodeja tai muutakaan.... Nyt loppu se vähäinenkin käsityskyky????

yst. Jussi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Googlaile, jos jonkin crackin kanssa saisit aktivoinnin ohitettua. Kai olet koodin antanut kuitenkin uudestaan kun on sitä kysynyt ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Googlaile, jos jonkin crackin kanssa saisit aktivoinnin ohitettua. Kai olet koodin antanut kuitenkin uudestaan kun on sitä kysynyt ?

Joo.... ihan jokaisen kerran.

Oli tuolla joitain mainitoja crakista, mutta eivät käsittääkseni koskeneet tätä mainittua acclerationia. Muutoinhan simu ilman laajennusta toimi ja aktivoitui ihan ok.

yst. jussi

Edit:

Zoomailin tässä mahdollisuuksia ja poistin simun ja acclerationin taas kerran. Siivosin rekisterin ihan täikammalla ja puhdas oli. Asensin simun uudelleen ja aktivoin sen.  Aktivointi  oniistui ja simu toimi hyvin. Sen jälkeen imaisin SP !:n ja 2:n ja lisäsin ne simuun. Vaati välittömästi aktivointia ja suoritin sen. Kone kertoi, että läpi meni...sammutin...käynnistin...ja voihan veeeee...taaas huutaa aktivointia.

Ihan on hanurista koko homma....

Vähäiseen mieleeni muljahti sitten mahdollisuus ( sivustoja selattuani), että aktivointi tapahtuukin vain ns. näennäisesti, eli jokin ohjelma tai palomuuri estää sen etenemisen. Hilpaisin palomuurin asetuksiin ja sallin FSX.exe:lle luvan tietoliikenteelle....ei onnistunu...ei..

nyt alkaa hiljaista miestäkin riepoa

yst. jussi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös Acceleration sisällä SP1/SP2 eli niitä ei kuuluisi asentaa Accelerationin kanssa?

Juu pitää, mutta taisin selostaa suustuspäissäni hieman huonosti...eli en asentanut acclerationia, vaan asensin sp:t ilman sitä.

yst. Jussi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiedä, mikä virus/palomuuriohjelma sinulla on käytössä, mutta sulje ne kaikki ja yritä sitten tätä asennusta. ORBX:n maisemia asennettaessa pitää toimia samoin eikä siitä mitään haittaa ole örkkien muodossa ollut ja joo - noiden asentaminen kestää tovin pitempään kuin FSX:n.

Omituinen juttu kaiken kaikkiaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiedä, mikä virus/palomuuriohjelma sinulla on käytössä, mutta sulje ne kaikki ja yritä sitten tätä asennusta. ORBX:n maisemia asennettaessa pitää toimia samoin eikä siitä mitään haittaa ole örkkien muodossa ollut ja joo - noiden asentaminen kestää tovin pitempään kuin FSX:n.

Omituinen juttu kaiken kaikkiaan...

Joo...pyyhkii yli hilseen... ei avittanu palomuurin ja virustorjunnankaan sulkeminen.

Alkaa vahvistua vaan käsitys, että saattanee olla jotain tekemistä tän intellin kanssa...aiemmassa koneessa oli Asus P5 Q deluxe emo..tää nykyinen on Asus P8Z77-V LX2 päivitysversio 1502.. Olin vaan moisesta ongelmasta jostain ollut lukevinani, mutta enhän minä onneton enää sitä sivua mistään löydä...

kylläpä ottaa pattiin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo...pyyhkii yli hilseen... ei avittanu palomuurin ja virustorjunnankaan sulkeminen.

Alkaa vahvistua vaan käsitys, että saattanee olla jotain tekemistä tän intellin kanssa...aiemmassa koneessa oli Asus P5 Q deluxe emo..tää nykyinen on Asus P8Z77-V LX2 päivitysversio 1502.. Olin vaan moisesta ongelmasta jostain ollut lukevinani, mutta enhän minä onneton enää sitä sivua mistään löydä...

kylläpä ottaa pattiin

Siis olethan asentanut Windowsin alusta alkaen uusiksi tyhjälle osiolle emolevyn vaihdon jälkeen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis olethan asentanut Windowsin alusta alkaen uusiksi tyhjälle osiolle emolevyn vaihdon jälkeen?

Jep...ihan uusi ssd jolla käyttöjärjestelmä, ja toinen ssd varattu simulle

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään