Guest Eluski

Simu kaatuu

4 viestiä aiheessa

Moro!

Missä taas vika kun ei pysty edes avaamaan simua, kun se heti kaatuu. Pitääkö nyt tehdä täydellinen uudelleenasennus vai mitä nyt pitää tehä? Aikaisemmin tällaista vikaa ei ole ollut. Avatessa tulee ikkuna, jossa lukee että  "Jos juuri käsittelit tietoja, ne ovat nyt hävinneet". Miksi tuo ikkuna tulee, kun en ole tietoja käsitellyt?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitäpä olet viimeiks tehnyt simussa? Kannattaa lähteä siitä liikenteeseen vian etsinnässä, ennen kuin menee suinpäin tekemään turhaa työtä jos olisi vähemmälläkin selvinnyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Korjasin asennuksen, koska olin onnistunut sähläämään kaikki savon defukentät pois (eli poistin APX55090-tiedoston). Itse toteutetussa vianetsinnässä en kyllä muuta syytä keksi. Ei auttanut vaikka käynnistin koneen uudelleen. Nyt sitten varmaan on tuo simun uudelleenasennus edessä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Korjasin asennuksen, koska olin onnistunut sähläämään kaikki savon defukentät pois (eli poistin APX55090-tiedoston). Itse toteutetussa vianetsinnässä en kyllä muuta syytä keksi. Ei auttanut vaikka käynnistin koneen uudelleen. Nyt sitten varmaan on tuo simun uudelleenasennus edessä...

No se ei kannata tehdä mitn sellaista josta ei ole varma mitä tekee. Mutta oppia ikä kaikki ja varsin uudelleen asennus korjaa simun.

Voin tietysti lähettää tuon tiedoston sinulle jos se vika kiikastaa pelkästään tuosta tiedostosta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään