Guest Brugi

X-Plane ja EFHK

7 viestiä aiheessa

Tervehdys.  Olen hankkinut X-Plane 9.31:n.  Tiedustelenkin , onko jollakin tietoa Helsinki-Vantaan (EFHK) päivityksestä X-Planeen. Peruspakkauksessa on vain  kiitotiet ja jokunen tieviitta, siis kovin köyhää.

Varmaankin ohjelman scenary - makerillä saa jotain tehtyä, mutta itse tuossa ohjelmassa on niin paljon kaikkea säätämistä, että jos jollakin olisi ko. maisema tai tietäisi, mistä sen löytää, niin olisin kiitollinen.

Olen vasta parina päivänä totutellut tuohon simuun ja huomannut, että ainakin alpit ovat näyttävämmät kuin MSFSX:ssä.  Lentolaitteita sain säätää kauan, ennenkuin sain ne kunnolla kuriin. L.T.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve!

X-Planeen löytyy nykypäivänä lisää scenejä ja hienosti tehtyjä.

Vaikka olen Microsoft tuotteen käyttäjä ollut jo kun FS9 ilmestyi ja siitä jatkanut aina FSX versioon, niin yllätyin X-Plane:stä ollut vasta itselläni muutamia viikkoja. Erittäin varteen otettava vaihtoehto

tulevaisuudessa ja miksei nyt jo.

Grafiikaltaan erinomaista työtä. Se perustuu samaan tekniikkaan kuin esim. FS tuotteiden koneiden maalaus, eli DDS. Näin scenery pyörii upeasti ja sulavasti,

Eikä tarvitse olla hyper surper tietokone että jaksaisi vääntää.

Koneet tietysti oli hiukan shokki, kun avasin pelin, mutta onneksi siihen on saatavilla jo koneita. Koko ajan tulee uusia koneita, mitä on mallinnettu kohtuu hyvin.

X-planeen on saatavana ilmainen plugini, joka activoidaan pelissä ja ottaa satelliitti kuvaa 20 sek välein, kun lennät  ja heti convertoi sen valmiiksi Sceneryyn.

Ja näin huomaamatta teet itsellesi Sceneryä. Tosin tämä on hitain vaihtoehto.

Veli poika on tekemässä  Helsinki Sceneryä x-planeen, joka on satelliitti kuvaa ja tarkkaa, että näkyy autot erittäin hyvin. Nyt on kuullema siinä vaiheessa että asettelee kenttiä ja rakennuksia kohdilleen.

Ja nämä on convertoitu FS2004:sta.

Nyt on kaksi hyvää simua FSX ja X-plane.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi !

Tässä kuvaa X-Plane EFHK Projektista, mitä broidi väsäilee.

Voi kestää jonkun aikaa vielä että valmistuu, kun aika on rajallista.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi !

Tässä kuvaa X-Plane EFHK Projektista, mitä broidi väsäilee.

Voi kestää jonkun aikaa vielä että valmistuu, kun aika on rajallista.

Itsekkin olen noita konvertoinus mutta aina törmää pieniin ongemiin kuten siihen että kiitotien pinta on kiusallisesti puolimetsiä väärällä korkeudella yms.

Olisi kivaa jos jokaisen ei itse tarvitsisi väsätä X-plane konversioita vaan niitä voisi hostatat jossakin. Ei olisi yhtään huono idea

jos FISD yms voisi hostata myöx X-plane versiot vaikka ne sitten konvertoisikon joku toinen.

Kate

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään