Guest Lonkka

Aerosoft kakkaa?

18 viestiä aiheessa

Moro

Menin onneton ostamaan Aerosoftin Mallorcan,täyttä tuubaa tai silmissä vikaa!!Ei voi verrata Fly Tampan tekeleisiin

ikinä!!Siinä olemme onnellisia että Suomi-scenet hakkaa tällaiset mennen tullen ja vielä ilmaiseksi!!

Olisi pitänyt luottaa Mikon ohjeisiin että pysyy Tampan asiakkaana....

[ attachment removed / expired ]

Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös se tietokoneen tehokkuus ole aika ratkaiseva tekijä noissa sceneryissä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sehän riippuu koneesta miltä tuo näyttää.

Ei riipu jos asetukset ovat kohdallaan. Ja kun katsoo Harrin kuvasarjoja niin voi tehdä johtopäätökset grafiikka-asetuksista  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei riipu jos asetukset ovat kohdallaan. Ja kun katsoo Harrin kuvasarjoja niin voi tehdä johtopäätökset grafiikka-asetuksista  ;)

Jeps!

Tossa EFET:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos kaikki grafiikka-asetukset ovat tapissa niin kannattaa kokeilla vaihtaa fsx.cfg:n LOD_RADIUS -kohtaan arvoksi vaikkapa 7.000000 ja sen jälkeen kokeilla uudestaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos kaikki grafiikka-asetukset ovat tapissa niin kannattaa kokeilla vaihtaa fsx.cfg:n LOD_RADIUS -kohtaan arvoksi vaikkapa 7.000000 ja sen jälkeen kokeilla uudestaan.

Täytyypi koittaa,toisaalta toi on FSX-juttuja ja hankkiuduin eroon FSX:ästä ja vaihdoin takaisin FS2004(aka FS9).

ei siten että puhti ei riittäisi mutta toi FS9 on vaan mun juttu

Lisäksi olen ruuvannut FS2004.cfg tarpeeksi jotta olisi mukava rentoutua ihan vaikka VRF!

Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaa tuo olikin FS9:stä, joten oletettavasti tuota vinkkiä ei siinä voi soveltaa. Jotenkin oletin automaattisesti että olisi äksä käytössä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaa tuo olikin FS9:stä, joten oletettavasti tuota vinkkiä ei siinä voi soveltaa. Jotenkin oletin automaattisesti että olisi äksä käytössä.

Virittelemällä myös FS2004:sta saa ihan mukavan näköisen,kattoo nyt sitä FSX:ää?Muutama kuva siitäkin tuolla:

http://nappula.1g.fi/kuvat/

Harri

P.S  Suurin osa noista on "illu" kuvia,ja onlinenä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Enpä menisi käyttämään sanaa kakka Aerosoftin yhteydessä. Varsin pitkän kokemukseni simun lisäosien

parissa voin sanoa, että Aerosoftin kenttien nopeus/laatu suhde on varsin hyvä.  Itse asiassa nämä uusimmat

FSX kentät (megascenet) ovat aivan hemmetin hyviä, poislukien de Gaullella ilmennyt crash, joka on jo korjattu.

Tuota Mallorcaa en ole asentanut vielä, mutta valmistajan screenshotit (ei sun) ovat aikas lupaavia.  Noista sun

kuvista voi päätellä, että näytönohjainajurit ja säädöt eivät ole ihan optimissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen itsekin ollut tyytyväinen Aerosoftin tuotoksiin, näyttävät hyvältä, ja ovat yleensä toimineet hyvin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ehkäpä näitä Aerosoftin maisemia ei ihan niin helposti voi verrata keskenään. Tekijöitä on monia, Aerosoft vain toimii julkaisijana. Yhä edelleenkin Aerosoftin julkaisemissa maisemissa näkyy todella "kökköjä" tekstuureita tai malleja, eivätkä ne siis kaikki ole yhtä hyviä. Näitä olen siis ihan heidän omista screenshoteista bongaillut.... käytännössä maisemat varmaankin toimivat oikein hyvin ja ajavat asiansa mallikkaasti.

Aerosoftin myymiä maisemia on myös vaikea verrata esim. FlyTampaan, koska FlyTampan maisemien tekijät ovat aina samat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro

Menin onneton ostamaan Aerosoftin Mallorcan,täyttä tuubaa tai silmissä vikaa!!Ei voi verrata Fly Tampan tekeleisiin

ikinä!!Siinä olemme onnellisia että Suomi-scenet hakkaa tällaiset mennen tullen ja vielä ilmaiseksi!!

Harri

Hmm, onkohan sinun grafiikka-asetuksesi kuitenkaan ihan kohdillaan?

Tässä on screenshotteja suoraan Aerosoftin sivuilta, myös FS9, eivätkä maisemat mitenkään huonoilta näytä.

Ja varsinkin tässä Avsimin arvostelussa on tosi upeita kuvia mm. vuorista. Kuvat tosin on FSX:stä.

Ettei ongelma vain olisi FS9? Nimittäin fotopohjat eivät FS9:ssä ole koskaan niin laadukkaita kuin FSX:ssä johtuen paljon pienemmästä tarkkuudesta.

Tekstuuritarkkuus FSX:ssä on tässä maisemassa 0,5m/pixeli, FS9:ssä jotain muuta, koska se ei noin tarkkaa tue. Tuo ero näkyy hyvin asennuksen koossa: FS9 1,5Gb, FSX 4Gb.

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Minulla ainakin on ihan mainoskuvien mukainen kenttä ja maisemat, FS2004 on simu.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kyllä ihan ole asiat kunnossa tuon sceneasennuksen kanssa. Lataa installeri uusiksi ja poista scene, tyhjennä rekisteri virheiltä CCleanerilla esim. ja asenna uusiksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla näyttää kyllä Fs9 Aerosoft Mallorca todella hyvältä! 8)

EDIT: Hetkonen, et kai vain ostanut Aerosoftin vanhaa Mallorcan maisemaa, joka muistaakseni näyttää juuri tuolta kuin sinun kuvissa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla näyttää kyllä Fs9 Aerosoft Mallorca todella hyvältä! 8)

EDIT: Hetkonen, et kai vain ostanut Aerosoftin vanhaa Mallorcan maisemaa, joka muistaakseni näyttää juuri tuolta kuin sinun kuvissa?

Otetaan vähän takaisin,viritellään ym....

Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään